Nabídka práce
Místo pracoviště:
Kundratka 1951/19, Praha 8
Požadujeme:
- minimální vzdělání – středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- orientace ve skladovém hospodářství výhodou
- dobrá znalost práce na PC, Word, Excel, Microsoft Outlook
- oprávnění k řízení vysokozdvižného vozíku výhodou
- časová flexibilita
Náplň práce:
- skladuje, ošetřuje a vydává humanitární a ostatní materiál
- provádí příjem materiálu humanitární pomoci a ostatního materiálu a odpovídá za jeho evidenci a úplnost
- připravuje expedici zásilek podle dodávkových rozpisů a odpovídá za úplnost a přesnost vyhotovení
- připravuje a předkládá návrhy na vyřazení materiálu
- předkládá návrhy na dokoupení a doplnění materiálu
- v listinné a elektronické podobě zpracovává předepsanou evidenci materiálu ve skladu
- provádí údržbu přidělené techniky a zajišťuje prostřednictvím vedoucího autoprovozu její provozuschopnost
- provádí pravidelné kontroly na svěřeném úseku
- informuje neprodleně svého nadřízeného o zjištěných závadách na stavebních konstrukcích a technickém zařízení skladů a vlastních materiálových zásobách
- při skladování a manipulaci s nebezpečnými látkami se řídí bezpečnostními listy
- plní úkoly v jednotlivých obdobích realizace protipovodňové ochrany
- dle příkazu nadřízeného plní další úkoly v rámci sjednaného druhu práce
Další informace:
- region: hlavní město Praha
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 8, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
- po zkušební době osobní příplatek
- 25 dnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na stravné a další zaměstnanecké benefity
- nástup možný od 1. 4. 2023
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo pracoviště:
Kundratka 1951/19, Praha 8
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
- odpovědnost, samostatnost, flexibilita
- řidičský průkaz sk. B
- dobrá znalost práce na PC, především grafických programů
Výhodou:
- praxe na obdobné pozici
Náplň práce:
- zastupování organizace v roli tiskového mluvčího
- příprava, plánování a řízení komunikačních kampaní
- prezentace organizace na akcích, kterých je organizace pořadatelem nebo účastníkem
- tvorba, zajišťování a aktualizace webových stránek, informačních a propagačních materiálů
- komunikace se zástupci médií a redakcí, sestavování a realizace komunikačních strategií
- zpracování rozborů, vyhodnocování publicity a podnětů veřejnosti k činnosti organizace včetně návrhů na další postup
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Ke Křížkám 2, Praha – Dubeč
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání – vyučen (nejlépe strojní zaměření)
- minimálně řidičské oprávnění skupiny B
Výhodou:
- oprávnění k řízení vysokozdvižného vozíku výhodou
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 5 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách správě, v platném znění)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- stabilitu příspěvkové organizace
- příspěvek na stravné a další zaměstnanecké benefity
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hlavního města Prahy, odtahová parkoviště v rámci hl. m. Prahy
Náplň práce:
- Příjem odtažených motorových vozidel, vedení jejich evidence, koordinace provozu odtahového parkoviště a uložení odtažených vozidel.
- Výdej vozidel oprávněných osobám, včetně příjmu elektronické bezhotovostní nebo hotovostní platby.
- Vyplnění jak listinného Protokolu o odtažení vozidla, tak po zaškolení zadávání informací do sdíleného elektronického informačního systému Kevis.
- Kontrola odtažených vozidel, aby nedošlo k ohrožení životního prostředí.
- Spolupráce s řidičem odtahového vozidla pro zajištění bezpečného otáčení a couvání.
- Bezpečnostní dohled.
- Dodržování právních předpisů a vnitřních nařízení zaměstnavatele.
- Plní další pokyny nadřízených ve vztahu k bezproblémovému chodu odtahového parkoviště.
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání (výuční list, maturitní zkouška).
- Uživatelskou schopnost a orientaci v práci na počítači, schopnost přijmout, napsat a odeslat e-mail, základní znalost práce ve Wordu a Excelu, po zaučení schopnost vyplňovat elektronický informační systém, dle potřeby schopnost obsluhy scanneru, kopírování dokumentů, obsluha digitálního fotoaparátu a elektronické odeslání pořízených fotografií atd.
- Časovou flexibilitu.
- Odolnost vůči stresu, nekonfliktnost, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost práce v kolektivu i práce samostatné, pracovitost, respekt vůči nadřízeným.
- Trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost.
- Schopnost pracovat v nepřetržitém provozu (zpravidla 2x denní směna 7-19h. + 2x noční směna 19-7h., pak 4 dny volna).
- Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti jak v ústním, tak v písemném projevu.
- Dobrý zdravotní stav.
Výhodou:
- Zkušenost s prací v elektronickém informačním systémem Kevis (není podmínkou)
- Zkušenost se směnným provozem (není podmínkou).
- Zkušenost s obsluhou a používáním radiostanice (není podmínkou).
- Zkušenost s monitorováním kamerového systému (není podmínkou).
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou.
- Platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 300/2019 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 8 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
- Po skončení zkušební doby osobní příplatek.
- Při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny.
- Proplacení všech náležitostí mzdy a její pravidelnost každý měsíc.
- 5 týdnů placené dovolené ročně.
- 5 dnů placeného indispozičního volna ročně.
- Zaměstnanecký příspěvek na stravenkový paušál až cca 170,- Kč za jednu odpracovanou směnu.
- Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.
- Poskytování finančních darů zaměstnancům při některých životních a pracovních výročích.
- Další výhody zaměstnanců vyplývající z Fondu kulturních a sociálních potřeb.
- Stabilitu příspěvkové organizace.
- Nástup možný ihned, na vhodného uchazeče si ale dokážeme i počkat.
V případě zájmu Vám dotazy zodpoví vedoucí oddělení správy parkovišť na tel. čísle 770158609, nebo e-mailem na rubes@sshmp.cz.
Životopisy zasílejte vedoucímu oddělení správy parkovišť na e-mailovou adresu: rubes@ssmhm.cz a vedoucí personálního odboru na e-mailovou adresu: neradova@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF., v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
- profesní průkaz
- digitální karta řidiče
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
- odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
- trestní bezúhonnost
- vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
- praxe s odtahovým vozidlem vítána
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 6, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
- nástup možný ihned
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Příspěvková organizace hl. m. Prahy zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy hledá kolegu do kolektivu právního odboru. Organizace spolupracuje zejm. s jednotlivými orgány hl. m. Prahy, včetně Magistrátu hl. m. Prahy, a dále se složkami integrovaného záchranného systému.
Místo výkonu práce: Praha
Pravidelné pracoviště: Praha 8 – Libeň
Nabízíme:
- Stabilitu příspěvkové organizace
- Zajímavou práci se širokým právním rozsahem v širokém spektru činností organizace v mladém kolektivu
- Možnost školení v pracovní době
- Zajímavé finanční ohodnocení dle odpovídající praxe a zkušeností, osobní příplatek, stravenkový paušál, benefity z Fondu kulturních a sociálních potřeb
- Výkonnostní odměny
- 5 týdnů dovolené
- 5 dni indispozičního volna ročně
- Pružnou pracovní dobu
- Služební telefon; možnost využití programu poskytování mobilních služeb pro další osoby
- Možnost rekreace v zařízení organizace a další benefity
- Možnost stravování v místě pracoviště
Právník v organizaci:
- zajišťuje komplexně právní agendu organizace, poskytuje v organizaci právní služby a zajišťuje poradenskou právní činnost v rámci předmětu činnosti organizace; zpracovává právní rozbory a stanoviska, sepisuje smlouvy, připomínkuje návrhy smluv pro jiné organizační složky, zajišťuje průvodní dopisy k návrhům smluv a jiných dokumentů či listinám
- spolupracuje s externími spolupracujícími subjekty; komunikuje s dlužníky, soudy, advokátními kancelářemi, soudními exekutory a dalšími subjekty
- zpracovává, připomínkuje a navrhuje vnitřní předpisy, zodpovídá za formální stránku vnitřních předpisů a jejich soulad s obecně závaznými předpisy a s ostatními vnitřními předpisy
- posuzuje obsahové i formální náležitosti smluv uzavíraných organizací, zejm. zda jejich znění je právní v souladu s obecně závaznými předpisy
- podává a sepisuje stanoviska, vyhotovuje nebo reviduje smlouvy a plní poradní funkci nebo funkci administrátora v rámci agendy zadávání veřejných zakázek včetně zveřejňování dokumentů prostřednictvím elektronických nástrojů podle právních předpisů upravujících zadávání veřejných zakázek (Úřední věstník, Profil zadavatele,…)
- metodicky zaštiťuje a ve spolupráci s referenty zajišťuje agendu uveřejňování smluv v registru smluv podle zvláštního zákona, příp. sám zajistí zveřejnění smlouvy v registru smluv
- zastupuje před soudy a správními orgány včetně jednání před nimi
Požadujeme:
- Ukončené magisterské VŠ vzdělání v oboru právo, příp. v odboru obdobném, např. vzdělání v oblasti administrativy a veřejné správy,
- praxe v advokátní kanceláři nebo odboru/oddělení orgánu státní správy či samosprávy se zaměřením právní činnosti, příp. praxe v oblasti vymáhání pohledávek nebo oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou,
- dobrá uživatelská znalost práce na PC, uživatelská znalost MS Office (zejm. Outlook, Word, Excel), Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
- řidičský průkaz sk. B je výhodou
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev; český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.