Interní auditor

Hledáme zkušeného auditora, který se stane klíčovou součástí našeho interního kontrolního systému. Budete zodpovědný za provádění komplexních auditů, vyhodnocování rizik a navrhování opatření ke zlepšení vnitřního kontrolního systému. Vaše práce bude mít přímý dopad na transparentnost a efektivitu hospodaření s veřejnými prostředky v naší organizaci.

Co u nás budete dělat:

  • Provádět audity v rámci organizace.
  • Vyhodnocovat účinnost vnitřního kontrolního systému a navrhovat opatření k jeho zdokonalení.
  • Spolupracovat externími kontrolními orgány.
  • Vypracovávat a předkládat řediteli organizace písemné zprávy o vykonaných auditech. Upozorňovat na rizika v činnosti SSHMP a navrhovat opatření k jejich odstranění.
  • Zpracovávat návrhy vnitřních předpisů upravujících auditní a kontrolní činnost v organizaci a vyjadřovat se k návrhům ostatních vnitřních předpisů.

Co od vás očekáváme:

  • Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomiky, auditu, financí nebo v příbuzném oboru.
  • Minimálně 3 roky praxe v oblasti auditu a kontroly, ideálně v sektoru veřejné správy.
  • Zkušenosti s prováděním interních auditů.
  • Znalost relevantní legislativy, zejména zákona o účetnictví a zákona 320/2001 Sb. O finanční kontrole ve veřejné správě.
  • Schopnost samostatné práce i práce v týmu.
  • Flexibilitu a ochotu cestovat.

Co nabízíme:

  • Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamické organizaci.
  • Možnost profesního růstu a rozvoje.
  • Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
  • Odpovídající platové ohodnocení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 11 v tarifu podle  předchozí odpracované praxe
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • pružná pracovní doba
  • Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
  • možnost výkonnostních odměn
  • služební notebook a telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
  • stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz

Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Technik Oddělení odtahů a vraků

Náplň práce:

  • činnost v zastoupení vlastníka pozemní komunikace především ve smyslu  ustanovení § 19 zák. č. 13/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů
  • vydává příkazy k odstranění vozidel z pozemních komunikací ve vlastnictví  hl. m. Prahy
  • pořizuje komentovanou video dokumentaci dokládající postavení  odtahovaného vozidla vůči dopravnímu značení
  • mapuje výskyt vozidel zjevně technicky nezpůsobilých k provozu (dále jen  vraků)
  • aktivně se podílí na jejich vyhledávání, na základě přijatých oznámení  provádí místní šetření, kontroluje zjevný technický stav předmětných vozidel
  • odpovídá za správnost jím vydaného příkazu k odstranění vozidla z pozemní  komunikace a zpracování příslušnou dokumentaci spojenou s tímto úkonem
  • dále zajišťuje další administrativní kroky vyplývající z příslušné činnosti

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost, trestní bezúhonnost

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb.,  příloha č. 1 v  platném znění, platová třída 8 v tarifu podle  předchozí odpracované  praxe.
  • osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty.
  • při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny
  • 5 týdnů placené dovolené ročně
  • 5 dnů placeného indispozičního volna ročně
  • zaměstnanecký příspěvek na stravenkový paušál
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • benefitní karta s ročním finančním příspěvkem zaměstnavatele
  • poskytování finančních darů zaměstnancům při některých životních  a pracovních výročích
  • další výhody zaměstnanců vyplývající z Fondu kulturních a sociálních   potřeb
  • stabilitu příspěvkové organizace

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz

Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Rozpočtář

Náplň práce:

  • Sestavování rozpočtů.
  • Sledování a analyzovaní čerpání rozpočtu.
  • Sledování předběžné, průběžné a následné kontroly finančních operací.
  • Kontrolování správnosti účetních okruhů.
  • Podílení se na zpracování analýz nákladů organizace a dalších rozpočtových podkladů.
  • Spolupracování při zpracování účetních závěrek.
  • Provádění obchodní aktivit doplňkové činnosti vč. spolupráce s příslušnými organizačními jednotkami organizace na základě pokynů vedoucího.

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Prokazatelnou praxi v oboru minimálně 2 roky.
  • Výborná znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word).
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, analytické myšlení.
  • Trestní bezúhonnost.
  • Znalost účetnictví příspěvkových organizací výhodou.
  • Znalost SW GORDIC výhodou.
  • Znalost elektronické spisové služby výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Platové podmínky dle Nařízení vlády č. 264/2022 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1 v platné znění, platová třída 9 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
  • Osobní příplatek  – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty.
  • Při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny.
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného indispozičního volna ročně, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní spoření a další sociální výhody dle kolektivní smlouvy.
  • Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.
  • Stabilitu příspěvkové organizace.
  • Nástup dle dohody.

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz

Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Finanční účetní

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

Náplň práce:

  • Účtování pokladny.
  • Účtování dodavatelských faktur.
  • Účtování odběratelských faktur.
  • Účtování skladů.
  • Spolupráce při zpracování účetních závěrek.
  • Spolupráce při dokladové inventarizaci.
  • Zajištění zastupitelnosti v rámci finanční účtárny.

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Prokazatelnou praxi v oboru minimálně 2 roky.
  • Praktickou zkušenost se zpracováním agendy podvojného účetnictví.
  • Orientaci v účetních předpisech.
  • Výborná znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word).
  • Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, analytické myšlení.
  • Trestní bezúhonnost.
  • Znalost účetnictví příspěvkových organizací výhodou.
  • Znalost SW GORDIC výhodou.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Platové podmínky dle Nařízení vlády č. 264/2022 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1 v platné znění, platová třída 9 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
  • Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
  • Možnost čtvrtletních odměn
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného indispozičního volna ročně, stravenkový paušál a další sociální výhody dle kolektivní smlouvy.
  • Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.
  • Stabilitu příspěvkové organizace.
  • Nástup dle dohody.

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz

Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Vedoucí personálního odboru

Správa služeb hlavního města Prahy hledá kolegyni/kolegu do našeho kolektivu na pozici:

Vedoucí personálního odboru

Jste empatická, energická osobnost? Souhlasíte s rčením, že zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí podniku. Jste dynamický a učenlivý člověk, kterého baví práce s lidmi?

Pak hledáme právě vás, nadšeného člověka s orientací na péči o zaměstnance, s proaktivním přístupem k řešení problémů a uměním dotahovat věci do konce.

Personalista bývá po řediteli nejdůležitější osobou v organizaci a tak si budeme rozumět, pokud máte v malíčku/je Vám vlastní:

  • vedení personální agendy
  • zodpovědnost za řízení lidských zdrojů v organizaci, tzn. zodpovědnost za vypisování a průběh výběrových řízení, dále nastavení systému hodnocení zaměstnanců a s tím související systém motivace a odměňování
  • zodpovědnost za řádné vedení systemizace pracovních míst organizace
  • realizace strategických cílů společnosti v oblasti personální politiky
  • metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky včetně konzultace s vedoucími zaměstnanci v otázkách vedení zaměstnanců a pracovně-právních vztahů
  • příprava podkladů pro přípravu rozpočtu v oblasti personalistiky a dalších strategických dokumentů a rozhodnutí v personální oblasti
  • pravidelný, zejm. personální a mzdový reporting
  • tvorba směrnic a vnitřních předpisů společnosti, v oblasti personalistiky, participace na tvorbě dalších předpisů z pozice personalisty
  • metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky
  • komunikaci se státními institucemi
  • zastupování organizace při jednání s partnery

Důležitost této pozice vyžaduje i prokazatelné znalosti, schopnosti a zkušenosti

  • VŠ vzdělání – lidské zdroje, personalistika v této oblasti výhodou; příp. právo či ekonomika ve spojení s dostatečnou praxí (zkušenostmi) v personalistice
  • praxe na obdobné pozici minimálně tři roky
  • výborná znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
  • znalost vedení mzdového účetnictví – úzká spolupráce se mzdovou (resp. v případě organizace platovou) agendou
  • výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní i písemný projev
  • výborná uživatelská znalost práce s PC, zejm. MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi  a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
  • radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
  • schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se ve složitých situacích
  • zkušenost s vedením kolektivu (týmu)
  • zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
  • samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost

Na této pozice je pro nás samozřejmostí:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 11 v tarifu podle  předchozí odpracované praxe
  • Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
  • příplatek za vedení
  • možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
  • možnost výkonnostních odměn
  • služební notebook a telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
  • pružná pracovní doba
  • stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz

Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Referent/ka majetkové správy - údržbář protipovodňové ochrany

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Ke Křížkám 2, Praha – Dubeč

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání – vyučen (nejlépe strojní zaměření)
  • minimálně řidičské oprávnění skupiny B

Výhodou:

  • oprávnění k řízení vysokozdvižného vozíku výhodou
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 5 v tarifu podle  předchozí odpracované praxe
  • osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
  • možnost čtvrtletních odměn
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna na rok
  • stabilitu příspěvkové organizace
  • stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz

Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Řidič/ka odtahového vozidla

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání
  • řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
  • profesní průkaz
  • digitální karta řidiče
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
  • trestní bezúhonnost
  • vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
  • praxe s odtahovým vozidlem vítána

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 6 v tarifu podle  předchozí odpracované praxe
  • osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
  • možnost čtvrtletních odměn
  • nástup možný ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna
  • stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz

Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.