Nabídka práce
Místo pracoviště:
Praha
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Osvědčení o odborné způsobilosti
- Znalost legislativy BOZP a PO
- Samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
- Uživatelská znalost práce na PC ( MS Office)
- Řidičský průkaz B
- Znalost místopisu Prahy
- Trestní bezúhonnost
- Časová flexibilita
Náplň práce:
- Zajištění agendy v oblasti BOZP a PO v souladu s legislativou ČR
- Zpracování předepsané dokumentace, poskytování poradenské služby v BOZP a PO
- Provádění auditů a kontrol, školení zaměstnanců
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
- Platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- Pružnou pracovní dobu
- Po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- Stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- Stabilitu příspěvkové organizace
- Nástup možný od 08/2023
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo pracoviště:
Praha
Požadujeme:
- minimální vzdělání – středoškolské vzdělání – vyučen
- znalost místopisu Prahy
- trestní bezúhonnost
- časová flexibilita
- manuální zručnost
Náplň práce:
- zajišťuje drobné opravy, běžné provozní a úklidové práce a doplňkové služby, vede příruční sklad
- zajišťuje běžnou údržbu, temperování, větrání, jednotlivých objektů a vybavení
- vykonává další běžné úkony a činnosti k zabezpečení provozuschopnosti stálého úkrytu CO (drobná údržba kontrola stavebních konstrukcí, technického zařízení a zdrojových soustrojí dle stanovených časových intervalů a technologických postupů včetně odstranění závad v rámci technických možností) v souladu s ČSN 73 9050
- informuje neprodleně svého nadřízeného o zjištěných závadách na stavebních konstrukcích, technickém zařízení a zdrojových soustrojích
- provádí větrání úkrytů (venkovním vzduchem přes vstupy nebo zavedením provozního režimu FVZ) v závislosti na povětrnostních podmínkách (relativní vlhkost vzduchu uvnitř stálého úkrytu musí být nižší než 80 %)
- vede knihu kontrol, údržby a provozu úkrytů CO
- provádí údržbu přidělené techniky
- eviduje pravidelně (měsíčně) stavy elektroměrů
- řídí a obsluhuje podle potřeby VZV
- odpovídá za trvalou přístupnost víceúčelových objektů garáží vč. zajišťování sjízdnosti příjezdové komunikace (dle určení)
- spolupracuje s příslušným pracovníkem odboru při zajišťování agendy pronájmu parkovacích stání (kontrola oprávněnosti vjezdu, výdej dálkových ovladačů ke vjezdovým vratům, kontrola dodržování podmínek nájemních smluv)
- plní úkoly v jednotlivých obdobích realizace protipovodňové ochrany
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 5 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- pružnou pracovní dobu
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- stabilitu příspěvkové organizace
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo pracoviště:
Ke Křížkám 2, Praha – Dubeč
Požadujeme:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (stavební zaměření výhodou)
- velmi dobrá znalost práce na PC
- trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
- zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
- orientace v projektové dokumentaci
- dobrá znalost práce na PC, Word, Excel, Microsoft Outlook
- minimálně řidičské oprávnění skupiny B
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
Náplň práce:
- zajišťuje komplexní správu a údržbu majetku SSHMP na úseku správy a údržby pevných částí „Protipovodňových opatření na ochranu hl. m. Prahy“ (dále jen „PPO“)
- odpovídá za zabezpečení provozuschopnosti spravovaných pevných částí PPO
- zajišťuje ve spolupráci s externí firmou provádění kontrol pevných částí PPO
- zajišťuje ve spolupráci s externí firmou provádění oprav pevných částí PPO
- zpracovává dokumentaci provedených kontrol a zjištěných závad
- zpracovává stanoviska k projektovým dokumentacím při výstavbě v blízkosti pevných částí PPO
- zpracovává stanoviska k projektovým dokumentacím v případě narušení pevné části při výstavbě nových objektů nebo při rekonstrukci stávajících objektů
- plní úkoly v jednotlivých období realizace protipovodňové ochrany
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- pružnou pracovní dobu
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- stravenky a další zaměstnanecké benefity
- stabilitu příspěvkové organizace
- nástup možný ihned
Žádáme zaslání motivačního dopisu
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo pracoviště:
Opletalova 929/22, Praha 1
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
- trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
- odpovědnost, samostatnost a flexibilita
- praxe v administrativě min. 3 roky
- výborná uživatelská znalost práce na PC, uživatelská znalost MS Office (zejm. Outlook, Word, Excel), Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF
- výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev; český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- praxe s elektronickou spisovou službou
Výhodou:
- praxe na obdobné pozici
- praxe s programem KEVIS
Náplň práce:
- prošetřování a vyřizování přijatých podání
- shromažďování podkladů a důkazních materiálů potřebných k vyhodnocení přijatých oznámení a stížností
- zpracování návrhů dopisů a odpovědí na přijatá podání
- přijímání a vyřizování telefonních hovorů
- evidence v elektronické spisové službě
- zpracování statistik
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- pružná pracovní doba
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
- školení v rámci pracovní činnosti
- nástup možný od 1. 3. 2023
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Jsme příspěvková organizace zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy. Spolupracujeme zejména s jednotlivými orgány hl. m. Prahy, včetně Magistrátu hl. m. Prahy, a dále se složkami integrovaného záchranného systému.
Správa služeb hlavního města Prahy hledá kolegyni/kolegu do našeho kolektivu na pozici:
Referent/ka pro media a marketing – PR specialista/tka
Jste komunikativní osobnost, která se vyzná v sociálních sítích a médiích? Rád/ráda koordinujete a řídíte veškeré činnosti organizace při styku s veřejností a dokážete je i patřičně prezentovat? Pak jste ten/ta koho hledáme.
Na této kreativní pozici od Vás potřebujeme níže uvedené znalosti, schopnosti a zkušenosti:
- Zastupování organizace v roli mluvčího
- Zajišťování činností při komunikaci s médii a při styku s veřejností, zejm. poskytování kvalifikovaných informací především sdělovacím prostředkům a široké veřejnosti
- Poskytování součinnosti při vyřizování žádostí podle příslušného právního předpisu upravujícího poskytování informací
- Poskytování součinnosti při komunikaci s konkrétními fyzickými osobami (např. při vyřizování stížností)
- Příprava, plánování, řízení a realizace komunikačních a propagačních strategií a kampaní
- Příprava tiskových zpráv a jejich distribuce
- Vypracovávání mediálních analýz
- Systematické soustřeďování a vyhodnocování informací ve všech oborech činnosti organizace, tvorba odborných informačních výstupů a zpracovávání pravidelných informací pro hromadné sdělovací prostředky
- Vypracovávání reportů o činnosti organizace ve vztahu k aktuálním komunikačním strategiím a kampaním
- Vytváření a realizace projektů a programů informování a prezentace činnosti organizace ve vztahu k veřejnosti
- Sledování periodik, vyhodnocování jejich přístupu k vybraným tématům, zpracovávání monitoringu denního tisku včetně zpracovávání statistických přehledů
- Součinnost při inzerci služeb poskytovaných organizací na komerční bázi (doplňková činnost)
- Zpracovávání odpovědí na sdělení uveřejněná v periodickém tisku ve smyslu příslušného právního předpisu
- Zajišťování publicity významných akcí, případně některých pracovních jednání
- Zpracovávání rozborů a vyhodnocování publicity a podnětů veřejnosti k činnosti organizace včetně návrhů na další postup
- Spolupráce s odpovědnými osobami zřizovatele ve vztahu k PR, příp. dalšími organizacemi zřízenými či ovládanými zřizovatelem, a s referentem pro media a marketing – specialistou marketingu
- Zastupování referentem pro media a marketing – specialistou marketingu
Důležitost této pozice vyžaduje i prokazatelné znalosti, schopnosti a zkušenosti
- Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
- Praxe na obdobné pozici minimálně tři roky
- Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní i písemný projev
- Výborná uživatelská znalost práce s PC, zejm. MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
- Radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se
ve složitých situacích - zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
- samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost
- Znalost Adobe DTP software a dalších grafických programů výhodou
Na této pozice je pro nás samozřejmostí:
- platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců veveřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek odpovídající pozici a obtížnosti vykonávané práce
- možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- pružná pracovní doba
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- příspěvek na stravování v penězích a možnost stravování v místě obvyklého pracoviště
- roční příspěvek do systému benefitní karty
- nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis. První kolo výběrového řízení uzavíráme 19.05.2023. Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Správa služeb hlavního města Prahy hledá kolegyni/kolegu do našeho kolektivu na pozici:
Ekonom / Ekonomka
Máte vše s rozmyslem spočítané a umíte řídit finanční toky? Máte rádi vše pod kontrolou a přehled o tom, kam plynou finanční prostředky? Dokážete udržet vyrovnaný rozpočet? Pak jste náš člověk, kterého hledáme.
Budeme si rozumět, pokud je Vám vlastní řešení problémů a rozhodování i ve složitějších situacích, a pokud jste ochoten zajistit:
- kontrolu účetnictví, metodické vedení účetního oddělení a spolupráci při závěrkách
- platební styk a sledování cash flow
- kompletní zpracování měsíčních reportů a statistických výstupů
- finanční controlling, tj. řízení finanční a kapitálové struktury organizace a na řízení jeho peněžních toků s cílem zajištění likvidity (finanční rovnováhy) organizace
- zpracování ad-hoc podkladů a reportů pro vedení i pro orgány a funkcionáře hl. m. Prahy
- komunikaci s daňovým poradcem, bankami a státními institucemi
- zastupování organizace při jednání s partnery
Pozice je to náročná a odpovědná a měl/a byste mít níže uvedené dovednosti a znalosti:
- prokazatelná praxe na obdobné pozici min. 3 roky
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- znalost vedení účetnictví
- znalosti potřebné k sestavování rozpočtu v samosprávě
- zkušenost s veřejnými zakázkami výhodou
- znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- znalost zákona č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku
- znalost vyhlášky č. 270/2010 Sb., o inventarizaci majetku a závazků
- znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
- znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví
- velmi dobrá znalost práce na PC, MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
- zkušenosti s vedením kolektivu (týmu)
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní a písemný projev; český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
- samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost
Na této pozice je pro nás samozřejmostí:
- pracovní poměr na dobu neurčitou (příp. pracovní poměr vedoucího zaměstnance ve smyslu zákoníku práce)
- platové zařazení: třída 10. až 11. (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek odpovídající pozici a obtížnosti vykonávané práce
- možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- pružná pracovní doba
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- příspěvek na stravování v penězích a možnost stravování v místě obvyklého pracoviště
- roční příspěvek do systému benefitní karty
- nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis. První kolo výběrového řízení uzavíráme 15.05.2023. Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Správa služeb hlavního města Prahy hledá kolegyni/kolegu do našeho kolektivu na pozici:
Vedoucí personálního odboru
Jste empatická, energická osobnost? Souhlasíte s rčením, že zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí podniku. Jste dynamický a učenlivý člověk, kterého baví práce s lidmi?
Pak hledáme právě vás, nadšeného člověka s orientací na péči o zaměstnance, s proaktivním přístupem k řešení problémů a uměním dotahovat věci do konce.
Personalista bývá po řediteli nejdůležitější osobou v organizaci a tak si budeme rozumět, pokud máte v malíčku/je Vám vlastní:
- vedení personální agendy
- zodpovědnost za řízení lidských zdrojů v organizaci, tzn. zodpovědnost za vypisování a průběh výběrových řízení, dále nastavení systému hodnocení zaměstnanců a s tím související systém motivace a odměňování
- zodpovědnost za řádné vedení systemizace pracovních míst organizace
- realizace strategických cílů společnosti v oblasti personální politiky
- metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky včetně konzultace s vedoucími zaměstnanci v otázkách vedení zaměstnanců a pracovně-právních vztahů
- příprava podkladů pro přípravu rozpočtu v oblasti personalistiky a dalších strategických dokumentů a rozhodnutí v personální oblasti
- pravidelný, zejm. personální a mzdový reporting
- tvorba směrnic a vnitřních předpisů společnosti, v oblasti personalistiky, participace na tvorbě dalších předpisů z pozice personalisty
- metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky
- komunikaci se státními institucemi
- zastupování organizace při jednání s partnery
Důležitost této pozice vyžaduje i prokazatelné znalosti, schopnosti a zkušenosti
- VŠ vzdělání – lidské zdroje, personalistika v této oblasti výhodou; příp. právo či ekonomika ve spojení s dostatečnou praxí (zkušenostmi) v personalistice
- praxe na obdobné pozici minimálně tři roky
- výborná znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
- znalost vedení mzdového účetnictví – úzká spolupráce se mzdovou (resp. v případě organizace platovou) agendou
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní i písemný projev
- výborná uživatelská znalost práce s PC, zejm. MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
- radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
- schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se ve složitých situacích
- zkušenost s vedením kolektivu (týmu)
- zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
- samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost
Na této pozice je pro nás samozřejmostí:
- pracovní poměr vedoucího zaměstnance ve smyslu zákoníku práce
- platové zařazení: třída 11 (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek odpovídající pozici a obtížnosti vykonávané práce
- příplatek za vedení
- možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- pružná pracovní doba
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- příspěvek na stravování v penězích a možnost stravování v místě obvyklého pracoviště
- roční příspěvek do systému benefitní karty
- nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis. První kolo výběrového řízení uzavíráme 15.05.2023. Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Praha
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- dobrá práce na PC;
- spolehlivost, pečlivost zodpovědnost a časovou flexibilitu
- komunikační dovednosti
- zkušenosti v oblasti ostrahy objektů – výhodou
Náplň práce:
- hlídání objektů Magistrátu hl. m. Prahy;
- poskytování širokého okruhu informací návštěvníkům Magistrátu hl. m. Prahy;
- obsluha Jednotného bezpečnostního systému;
- zajišťování režimu provozu hlídaných objektů;
- zajišťování ochrany proti krádežím a poškozování hlídaných objektů;
Nabízíme:
- smlouvu na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 7, dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
- 25 dnů dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
Životopisy zasílejte na emailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz, personální odbor Správy služeb hl. m. Prahy.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitou
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, poštovní klient)
- znalost programu Kevis výhodou
- znalost programu CityInfo výhodou
- zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, kvalitní slovní a písemný projev
- trestní bezúhonnost
Náplň práce:
- evidence agendy odtahů a vozidel technicky nezpůsobilých k provozu
- příjem a evidence oznámení o výskytu vozidel technicky nezpůsobilých k provozu (telefon, e-mail)
- administrativa spojená s odstraňováním vozidel dle §19 zákona č. 13/1997
- komunikace s občany, MČ, MP HMP, atd.
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 9, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- nadstandardní rozsah volna (5 týdnů dovolené a indispoziční volno)
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- stravenkový paušál
- benefitní karta
- stabilitu příspěvkové organizace
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 1951/19, Praha 8 – Libeň
Požadujeme:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou elektro směru
- trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
- zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
- řidičský průkaz sk. B
Náplň práce:
- plní veškeré funkce energetika organizace
- zajištění bezpečného a plynulého provozu tepelných zdrojů po technické stránce v objektech SSHMP, včetně dodavatelsko-odběratelských vztahů
- plnění úkolů technika pro životní prostředí a vodní a kanalizační hospodářství, včetně zpracování příslušných rozborů, výkazů a hlášení
- zajištění chodu transformačních stanic objektů SSHMP v souladu s platnými předpisy
- zajištění revizí elektro a plynových zařízení pro objekty SSHMP
- zajištění komplexní agendy správy odběrných míst elektrické energie, plynu a vody, včetně zřizování nových odběrných míst
- kontrola a metodické řízení provozu ČOV V Zámcích 56;
- zajištění pravidelného proškolování obsluh energetických zařízení, ČOV a kotelen;
- zpracovávání plánů údržby energetických zařízení
- zajištění provozu a související agendy náhradních zdrojů elektrické energie, včetně profylaktických zkoušek paliv a maziv
- zajištění a zpracovávání rozborů podle požadavků inspekce životního prostředí, vodohospodářských orgánů a dalších orgánů státní správy
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- po zkušební době přiznání osobního příplatku
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na stravné a další zaměstnanecké benefity
- nástup možný ihned
- vhodné i pro starobní důchodce
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo pracoviště:
Kundratka 1951/19, Praha 8
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, poštovní klient)
- trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
- zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita, pečlivost
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, kvalitní slovní a písemný projev
Výhodou:
- znalost Elektronické spisové služby (e-spis)
- znalost programu GINIS
Náplň práce:
Oddělení rozpočtu a evidence majetku Odboru ekonomiky (dále jen „OdRM“) zajišťuje zejména tyto činnosti:
- připravuje návrhy rozpočtu, zdrojů příjmů a zaměření výdajů
- provádí rozpis ukazatelů rozpočtu schválených ZHMP
- zajišťuje rozborovou činnost a průběžné analýzy vývoje nákladovosti vůči schválenému rozpočtu
- vede agendu správy dotací
- zpracovává rozpočet FKSP
- vede evidenci majetku, včetně jeho pořízení, vyřazování a dalších změn
- zpracovává návrhy těch změn zřizovací listiny, které jsou podle svého obsahu návrhy změn vymezení nemovitého majetku svěřeného organizaci do správy
- vede skladovou evidenci a archivaci skladu vráceného nábytku SSHMP, včetně příjmu a výdeje nábytku skladovaného k dalšímu využití
- zajišťuje pronájem nebytových i bytových prostor v souladu se zřizovací listinou, včetně obstarávání souvisejících služeb s pronajímanými nebytovými i bytovými prostory
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 10 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- pružná pracovní doba
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
- školení v rámci pracovní činnosti
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Ke Křížkám 2, Praha – Dubeč
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání – vyučen (nejlépe strojní zaměření)
- minimálně řidičské oprávnění skupiny B
Výhodou:
- oprávnění k řízení vysokozdvižného vozíku výhodou
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 5 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách správě, v platném znění)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- stabilitu příspěvkové organizace
- příspěvek na stravné a další zaměstnanecké benefity
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
- profesní průkaz
- digitální karta řidiče
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
- odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
- trestní bezúhonnost
- vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
- praxe s odtahovým vozidlem vítána
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 6, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
- nástup možný ihned
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Správa služeb hlavního města Prahy, příspěvková organizace, zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy spolupracující zejm. s jednotlivými orgány hlavního města, včetně jeho Magistrátu, a dále se složkami integrovaného záchranného systému
hledá do svých řad šikovné kolegy / kolegyně na pozici : Právník/Právnička
Místo výkonu práce: Praha
Pravidelné pracoviště: Praha 8 – Libeň
Nabízíme:
- Stabilitu příspěvkové organizace
- platové zařazení: třída 11 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- Zajímavou práci se širokým právním rozsahem v širokém spektru činností organizace v mladém kolektivu
- Možnost školení v pracovní době
- Zajímavé finanční ohodnocení dle odpovídající praxe a zkušeností, osobní příplatek, stravenkový paušál, benefity z Fondu kulturních a sociálních potřeb
- Výkonnostní odměny
- 5 týdnů dovolené
- 5 dni indispozičního volna ročně
- Pružnou pracovní dobu
- Služební telefon; možnost využití programu poskytování mobilních služeb pro další osoby
- Možnost rekreace v zařízení organizace a další benefity
- Možnost stravování v místě pracoviště
Právník v organizaci:
- zajišťuje komplexně právní agendu organizace, poskytuje v organizaci právní služby a zajišťuje poradenskou právní činnost v rámci předmětu činnosti organizace; zpracovává právní rozbory a stanoviska, sepisuje smlouvy, připomínkuje návrhy smluv pro jiné organizační složky, zajišťuje průvodní dopisy k návrhům smluv a jiných dokumentů či listinám
- spolupracuje s externími spolupracujícími subjekty; komunikuje s dlužníky, soudy, advokátními kancelářemi, soudními exekutory a dalšími subjekty
- zpracovává, připomínkuje a navrhuje vnitřní předpisy, zodpovídá za formální stránku vnitřních předpisů a jejich soulad s obecně závaznými předpisy a s ostatními vnitřními předpisy
- posuzuje obsahové i formální náležitosti smluv uzavíraných organizací, zejm. zda jejich znění je právní v souladu s obecně závaznými předpisy
- podává a sepisuje stanoviska, vyhotovuje nebo reviduje smlouvy a plní poradní funkci nebo funkci administrátora v rámci agendy zadávání veřejných zakázek včetně zveřejňování dokumentů prostřednictvím elektronických nástrojů podle právních předpisů upravujících zadávání veřejných zakázek (Úřední věstník, Profil zadavatele,…)
- metodicky zaštiťuje a ve spolupráci s referenty zajišťuje agendu uveřejňování smluv v registru smluv podle zvláštního zákona, příp. sám zajistí zveřejnění smlouvy v registru smluv
- zastupuje před soudy a správními orgány včetně jednání před nimi
Požadujeme:
- Ukončené magisterské VŠ vzdělání v oboru právo, příp. v odboru obdobném, např. vzdělání v oblasti administrativy a veřejné správy,
- praxe v advokátní kanceláři nebo odboru/oddělení orgánu státní správy či samosprávy se zaměřením právní činnosti, příp. praxe v oblasti vymáhání pohledávek nebo oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou,
- dobrá uživatelská znalost práce na PC, uživatelská znalost MS Office (zejm. Outlook, Word, Excel), Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
- řidičský průkaz sk. B je výhodou
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev; český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.