Nabídka práce
Hledáme zkušeného auditora, který se stane klíčovou součástí našeho interního kontrolního systému. Budete zodpovědný za provádění komplexních auditů, vyhodnocování rizik a navrhování opatření ke zlepšení vnitřního kontrolního systému. Vaše práce bude mít přímý dopad na transparentnost a efektivitu hospodaření s veřejnými prostředky v naší organizaci.
Co u nás budete dělat:
- Provádět audity v rámci organizace.
- Vyhodnocovat účinnost vnitřního kontrolního systému a navrhovat opatření k jeho zdokonalení.
- Spolupracovat externími kontrolními orgány.
- Vypracovávat a předkládat řediteli organizace písemné zprávy o vykonaných auditech. Upozorňovat na rizika v činnosti SSHMP a navrhovat opatření k jejich odstranění.
- Zpracovávat návrhy vnitřních předpisů upravujících auditní a kontrolní činnost v organizaci a vyjadřovat se k návrhům ostatních vnitřních předpisů.
Co od vás očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomiky, auditu, financí nebo v příbuzném oboru.
- Minimálně 3 roky praxe v oblasti auditu a kontroly, ideálně v sektoru veřejné správy.
- Zkušenosti s prováděním interních auditů.
- Znalost relevantní legislativy, zejména zákona o účetnictví a zákona 320/2001 Sb. O finanční kontrole ve veřejné správě.
- Schopnost samostatné práce i práce v týmu.
- Flexibilitu a ochotu cestovat.
Co nabízíme:
- Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamické organizaci.
- Možnost profesního růstu a rozvoje.
- Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
- Odpovídající platové ohodnocení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 11 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- pružná pracovní doba
- Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Náplň práce:
- činnost v zastoupení vlastníka pozemní komunikace především ve smyslu ustanovení § 19 zák. č. 13/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů
- vydává příkazy k odstranění vozidel z pozemních komunikací ve vlastnictví hl. m. Prahy
- pořizuje komentovanou video dokumentaci dokládající postavení odtahovaného vozidla vůči dopravnímu značení
- mapuje výskyt vozidel zjevně technicky nezpůsobilých k provozu (dále jen vraků)
- aktivně se podílí na jejich vyhledávání, na základě přijatých oznámení provádí místní šetření, kontroluje zjevný technický stav předmětných vozidel
- odpovídá za správnost jím vydaného příkazu k odstranění vozidla z pozemní komunikace a zpracování příslušnou dokumentaci spojenou s tímto úkonem
- dále zajišťuje další administrativní kroky vyplývající z příslušné činnosti
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- řidičské oprávnění skupiny B
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
- odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost, trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 8 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
- osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty.
- při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny
- 5 týdnů placené dovolené ročně
- 5 dnů placeného indispozičního volna ročně
- zaměstnanecký příspěvek na stravenkový paušál
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- benefitní karta s ročním finančním příspěvkem zaměstnavatele
- poskytování finančních darů zaměstnancům při některých životních a pracovních výročích
- další výhody zaměstnanců vyplývající z Fondu kulturních a sociálních potřeb
- stabilitu příspěvkové organizace
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Náplň práce:
- Sestavování rozpočtů.
- Sledování a analyzovaní čerpání rozpočtu.
- Sledování předběžné, průběžné a následné kontroly finančních operací.
- Kontrolování správnosti účetních okruhů.
- Podílení se na zpracování analýz nákladů organizace a dalších rozpočtových podkladů.
- Spolupracování při zpracování účetních závěrek.
- Provádění obchodní aktivit doplňkové činnosti vč. spolupráce s příslušnými organizačními jednotkami organizace na základě pokynů vedoucího.
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Prokazatelnou praxi v oboru minimálně 2 roky.
- Výborná znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word).
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, analytické myšlení.
- Trestní bezúhonnost.
- Znalost účetnictví příspěvkových organizací výhodou.
- Znalost SW GORDIC výhodou.
- Znalost elektronické spisové služby výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou.
- Platové podmínky dle Nařízení vlády č. 264/2022 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1 v platné znění, platová třída 9 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
- Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty.
- Při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny.
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného indispozičního volna ročně, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní spoření a další sociální výhody dle kolektivní smlouvy.
- Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.
- Stabilitu příspěvkové organizace.
- Nástup dle dohody.
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň
Náplň práce:
- Účtování pokladny.
- Účtování dodavatelských faktur.
- Účtování odběratelských faktur.
- Účtování skladů.
- Spolupráce při zpracování účetních závěrek.
- Spolupráce při dokladové inventarizaci.
- Zajištění zastupitelnosti v rámci finanční účtárny.
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Prokazatelnou praxi v oboru minimálně 2 roky.
- Praktickou zkušenost se zpracováním agendy podvojného účetnictví.
- Orientaci v účetních předpisech.
- Výborná znalost práce s PC, MS Office (Excel, Word).
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, přesnost, analytické myšlení.
- Trestní bezúhonnost.
- Znalost účetnictví příspěvkových organizací výhodou.
- Znalost SW GORDIC výhodou.
Co Vám můžeme nabídnout:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou.
- Platové podmínky dle Nařízení vlády č. 264/2022 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1 v platné znění, platová třída 9 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
- Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
- Možnost čtvrtletních odměn
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů placeného indispozičního volna ročně, stravenkový paušál a další sociální výhody dle kolektivní smlouvy.
- Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.
- Stabilitu příspěvkové organizace.
- Nástup dle dohody.
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Správa služeb hlavního města Prahy hledá kolegyni/kolegu do našeho kolektivu na pozici:
Vedoucí personálního odboru
Jste empatická, energická osobnost? Souhlasíte s rčením, že zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí podniku. Jste dynamický a učenlivý člověk, kterého baví práce s lidmi?
Pak hledáme právě vás, nadšeného člověka s orientací na péči o zaměstnance, s proaktivním přístupem k řešení problémů a uměním dotahovat věci do konce.
Personalista bývá po řediteli nejdůležitější osobou v organizaci a tak si budeme rozumět, pokud máte v malíčku/je Vám vlastní:
- vedení personální agendy
- zodpovědnost za řízení lidských zdrojů v organizaci, tzn. zodpovědnost za vypisování a průběh výběrových řízení, dále nastavení systému hodnocení zaměstnanců a s tím související systém motivace a odměňování
- zodpovědnost za řádné vedení systemizace pracovních míst organizace
- realizace strategických cílů společnosti v oblasti personální politiky
- metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky včetně konzultace s vedoucími zaměstnanci v otázkách vedení zaměstnanců a pracovně-právních vztahů
- příprava podkladů pro přípravu rozpočtu v oblasti personalistiky a dalších strategických dokumentů a rozhodnutí v personální oblasti
- pravidelný, zejm. personální a mzdový reporting
- tvorba směrnic a vnitřních předpisů společnosti, v oblasti personalistiky, participace na tvorbě dalších předpisů z pozice personalisty
- metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky
- komunikaci se státními institucemi
- zastupování organizace při jednání s partnery
Důležitost této pozice vyžaduje i prokazatelné znalosti, schopnosti a zkušenosti
- VŠ vzdělání – lidské zdroje, personalistika v této oblasti výhodou; příp. právo či ekonomika ve spojení s dostatečnou praxí (zkušenostmi) v personalistice
- praxe na obdobné pozici minimálně tři roky
- výborná znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
- znalost vedení mzdového účetnictví – úzká spolupráce se mzdovou (resp. v případě organizace platovou) agendou
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní i písemný projev
- výborná uživatelská znalost práce s PC, zejm. MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
- radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
- schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se ve složitých situacích
- zkušenost s vedením kolektivu (týmu)
- zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
- samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost
Na této pozice je pro nás samozřejmostí:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 11 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
- Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
- příplatek za vedení
- možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- pružná pracovní doba
- stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Ke Křížkám 2, Praha – Dubeč
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání – vyučen (nejlépe strojní zaměření)
- minimálně řidičské oprávnění skupiny B
Výhodou:
- oprávnění k řízení vysokozdvižného vozíku výhodou
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 5 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
- osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
- možnost čtvrtletních odměn
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- stabilitu příspěvkové organizace
- stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
- profesní průkaz
- digitální karta řidiče
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
- odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
- trestní bezúhonnost
- vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
- praxe s odtahovým vozidlem vítána
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 6 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
- osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
- možnost čtvrtletních odměn
- nástup možný ihned
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.