Nabídka práce
Náplň práce:
- Zajišťuje komplexně právní agendu organizace, poskytuje v organizaci právní služby a zajišťuje poradenskou právní činnost v rámci předmětu činnosti organizace; zpracovává právní rozbory a stanoviska, sepisuje smlouvy, připomínkuje návrhy smluv pro jiné organizační složky, zajišťuje průvodní dopisy k návrhům smluv a jiných dokumentů či listinám.
- Spolupracuje s externími spolupracujícími subjekty; komunikuje s dlužníky, soudy, advokátními kancelářemi, soudními exekutory a dalšími subjekty.
- Zpracovává, připomínkuje a navrhuje vnitřní předpisy, zodpovídá za formální stránku vnitřních předpisů a jejich soulad s obecně závaznými předpisy a s ostatními vnitřními předpisy.
- Posuzuje obsahové i formální náležitosti smluv uzavíraných organizací, zejm. zda jejich znění je právní v souladu s obecně závaznými předpisy.
- Podává a sepisuje stanoviska, vyhotovuje nebo reviduje smlouvy a plní poradní funkci nebo funkci administrátora v rámci agendy zadávání veřejných zakázek včetně zveřejňování dokumentů prostřednictvím elektronických nástrojů podle právních předpisů upravujících zadávání veřejných zakázek (Úřední věstník, Profil zadavatele,…).
- Metodicky zaštiťuje a ve spolupráci s referenty zajišťuje agendu uveřejňování smluv ‘v registru smluv podle zvláštního zákona, příp. sám zajistí zveřejnění smlouvy
v registru smluv. - Zastupuje před soudy a správními orgány včetně jednání před nimi.
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené magisterské VŠ vzdělání v oboru právo, příp. v odboru obdobném, např. vzdělání v oblasti administrativy a veřejné správy,
- Praxe v advokátní kanceláři nebo odboru/oddělení orgánu státní správy či samosprávy se zaměřením právní činnosti, příp. praxe v oblasti vymáhání pohledávek nebo oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou
- Zkušenost s vedením měnšího týmu výhodou
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC, uživatelská znalost MS Office (zejm. Outlook, Word, Excel).
- Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev; český jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
- Řidičský průkaz sk. B výhodou,
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilitu příspěvkové organizace
- Platové zařazení: třída 11 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- Zajímavou práci se širokým právním rozsahem v širokém spektru činností organizace
- Možnost hrazeného školení
- Zajímavé finanční ohodnocení dle odpovídající praxe a zkušeností
- Osobní příplatek
- Stravenkový paušál
- Benefity z Fondu kulturních a sociálních potřeb
- Výkonnostní odměny,
- 5 týdnů dovolené
- Až 5 dní indispozičního volna ročně
- Pružnou pracovní dobu
- Služební telefon; možnost využití programu poskytování mobilních služeb pro další osoby
- Možnost rekreace v zařízení organizace a další benefity
- Možnost stravování v místě pracoviště
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Hledáme zkušeného právníka, který povede náš právní tým.
Náplň práce:
- Budete zodpovědní za komplexní právní servis organizace, od tvorby smluv až po zastupování před soudy.
- Povedete tým právníků, zajišťujete efektivní spolupráci a rozvoj jejich dovedností.
- Budete identifikovat právní rizika, navrhovat řešení a přispějete k rozvoji organizace.
- Budete jednat s interními i externími partnery, včetně soudů, advokátních kanceláří a státních orgánů.
- Budete zodpovědní za tvorbu a implementaci právní strategie společnosti.
- Budete poskytovat komplexní právní poradenství ve všech oblastech působnosti společnosti.
- Budete zastupovat společnost při jednáních s klienty, partnery a orgány státní správy.
- Budete dbát na dodržování všech relevantních právních předpisů.
Co od Vás očekáváme:
- Ukončené magisterské VŠ vzdělání v oboru právo, příp. v odboru obdobném, např. vzdělání v oblasti administrativy a veřejné správy,
- Praxe v advokátní kanceláři nebo odboru/oddělení orgánu státní správy či samosprávy se zaměřením právní činnosti, příp. praxe v oblasti vymáhání pohledávek nebo oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou
- Zkušenost s vedením měnšího týmu výhodou
- Dobrá uživatelská znalost práce na PC, uživatelská znalost MS Office (zejm. Outlook, Word, Excel).
- Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev; český jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
- Řidičský průkaz sk. B výhodou,
Co Vám můžeme nabídnout:
- Stabilitu příspěvkové organizace
- Platové zařazení: třída 11 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- Zajímavou práci se širokým právním rozsahem v širokém spektru činností organizace
- Možnost hrazeného školení
- Zajímavé finanční ohodnocení dle odpovídající praxe a zkušeností
- Osobní příplatek
- Stravenkový paušál
- Benefity z Fondu kulturních a sociálních potřeb
- Výkonnostní odměny,
- 5 týdnů dovolené
- Až 5 dní indispozičního volna ročně
- Pružnou pracovní dobu
- Služební telefon; možnost využití programu poskytování mobilních služeb pro další osoby
- Možnost rekreace v zařízení organizace a další benefity
- Možnost stravování v místě pracoviště
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Hledáme zkušeného auditora, který se stane klíčovou součástí našeho interního kontrolního systému. Budete zodpovědný za provádění komplexních auditů, vyhodnocování rizik a navrhování opatření ke zlepšení vnitřního kontrolního systému. Vaše práce bude mít přímý dopad na transparentnost a efektivitu hospodaření s veřejnými prostředky v naší organizaci.
Co u nás budete dělat:
- Provádět audity v rámci organizace.
- Vyhodnocovat účinnost vnitřního kontrolního systému a navrhovat opatření k jeho zdokonalení.
- Spolupracovat externími kontrolními orgány.
- Vypracovávat a předkládat řediteli organizace písemné zprávy o vykonaných auditech. Upozorňovat na rizika v činnosti SSHMP a navrhovat opatření k jejich odstranění.
- Zpracovávat návrhy vnitřních předpisů upravujících auditní a kontrolní činnost v organizaci a vyjadřovat se k návrhům ostatních vnitřních předpisů.
Co od vás očekáváme:
- Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomiky, auditu, financí nebo v příbuzném oboru.
- Minimálně 3 roky praxe v oblasti auditu a kontroly, ideálně v sektoru veřejné správy.
- Zkušenosti s prováděním interních auditů.
- Znalost relevantní legislativy, zejména zákona o účetnictví a zákona 320/2001 Sb. O finanční kontrole ve veřejné správě.
- Schopnost samostatné práce i práce v týmu.
- Flexibilitu a ochotu cestovat.
Co nabízíme:
- Zajímavou a zodpovědnou práci v dynamické organizaci.
- Možnost profesního růstu a rozvoje.
- Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí.
- Odpovídající platové ohodnocení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 11 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- pružná pracovní doba
- Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Náplň práce:
- činnost v zastoupení vlastníka pozemní komunikace především ve smyslu ustanovení § 19 zák. č. 13/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů
- vydává příkazy k odstranění vozidel z pozemních komunikací ve vlastnictví hl. m. Prahy
- pořizuje komentovanou video dokumentaci dokládající postavení odtahovaného vozidla vůči dopravnímu značení
- mapuje výskyt vozidel zjevně technicky nezpůsobilých k provozu (dále jen vraků)
- aktivně se podílí na jejich vyhledávání, na základě přijatých oznámení provádí místní šetření, kontroluje zjevný technický stav předmětných vozidel
- odpovídá za správnost jím vydaného příkazu k odstranění vozidla z pozemní komunikace a zpracování příslušnou dokumentaci spojenou s tímto úkonem
- dále zajišťuje další administrativní kroky vyplývající z příslušné činnosti
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- řidičské oprávnění skupiny B
- znalost místopisu Prahy
- pozice je určena pro fyzicky zdatné osoby, neboť zahrnuje pravidelný pohyb po celý pracovní den
- časová flexibilita
- odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost, trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 8 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
- osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty.
- při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny
- 5 týdnů placené dovolené ročně
- 5 dnů placeného indispozičního volna ročně
- zaměstnanecký příspěvek na stravenkový paušál
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- benefitní karta s ročním finančním příspěvkem zaměstnavatele
- poskytování finančních darů zaměstnancům při některých životních a pracovních výročích
- další výhody zaměstnanců vyplývající z Fondu kulturních a sociálních potřeb
- stabilitu příspěvkové organizace
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Ke Křížkám 2, Praha – Dubeč
Požadujeme:
- minimálně středoškolské vzdělání – vyučen (nejlépe strojní zaměření)
- minimálně řidičské oprávnění skupiny B
Výhodou:
- oprávnění k řízení vysokozdvižného vozíku výhodou
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 5 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
- osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
- možnost čtvrtletních odměn
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna na rok
- stabilitu příspěvkové organizace
- stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
- profesní průkaz
- digitální karta řidiče
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
- odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
- trestní bezúhonnost
- vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
- praxe s odtahovým vozidlem vítána
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 6 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
- osobní příplatek až do výše 50% 12. stupně 6. platové třídy tj. 12.645,-Kč
- možnost čtvrtletních odměn
- nástup možný ihned
- 5 týdnů dovolené
- 5 dnů indispozičního volna
- stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.
Správa služeb hlavního města Prahy hledá kolegyni/kolegu do našeho kolektivu na pozici:
Vedoucí personálního odboru
Jste empatická, energická osobnost? Souhlasíte s rčením, že zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí podniku. Jste dynamický a učenlivý člověk, kterého baví práce s lidmi?
Pak hledáme právě vás, nadšeného člověka s orientací na péči o zaměstnance, s proaktivním přístupem k řešení problémů a uměním dotahovat věci do konce.
Náplň práce:
- vedení personální agendy
- zodpovědnost za řízení lidských zdrojů v organizaci, tzn. zodpovědnost za vypisování a průběh výběrových řízení, dále nastavení systému hodnocení zaměstnanců a s tím související systém motivace a odměňování
- zodpovědnost za řádné vedení systemizace pracovních míst organizace
- realizace strategických cílů společnosti v oblasti personální politiky
- metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky včetně konzultace s vedoucími zaměstnanci v otázkách vedení zaměstnanců a pracovně-právních vztahů
- příprava podkladů pro přípravu rozpočtu v oblasti personalistiky a dalších strategických dokumentů a rozhodnutí v personální oblasti
- pravidelný, zejm. personální a mzdový reporting
- tvorba směrnic a vnitřních předpisů společnosti, v oblasti personalistiky, participace na tvorbě dalších předpisů z pozice personalisty
- metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky
- komunikaci se státními institucemi
- zastupování organizace při jednání s partnery
Důležitost této pozice vyžaduje i prokazatelné znalosti, schopnosti a zkušenosti
- VŠ vzdělání – lidské zdroje, personalistika v této oblasti výhodou; příp. právo či ekonomika ve spojení s dostatečnou praxí (zkušenostmi) v personalistice
- praxe na obdobné pozici minimálně tři roky
- výborná znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
- znalost vedení mzdového účetnictví – úzká spolupráce se mzdovou (resp. v případě organizace platovou) agendou
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní i písemný projev
- výborná uživatelská znalost práce s PC, zejm. MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
- radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
- schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se ve složitých situacích
- zkušenost s vedením kolektivu (týmu)
- zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
- samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost
Na této pozice je pro nás samozřejmostí:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 264/2022 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 11 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
- Osobní příplatek – lze přiznat již v průběhu zkušební lhůty
- příplatek za vedení
- možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- pružná pracovní doba
- stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: prace@sshmp.cz
Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.