Nabídka práce
Místo výkonu práce:
Správa služeb hlavního města Prahy, odtahová parkoviště v rámci hl. m. Prahy
Náplň práce:
- Příjem odtažených motorových vozidel, vedení jejich evidence, koordinace provozu odtahového parkoviště a uložení odtažených vozidel.
- Výdej vozidel oprávněných osobám, včetně příjmu elektronické bezhotovostní nebo hotovostní platby.
- Vyplnění jak listinného Protokolu o odtažení vozidla, tak po zaškolení zadávání informací do sdíleného elektronického informačního systému Kevis.
- Kontrola odtažených vozidel, aby nedošlo k ohrožení životního prostředí.
- Spolupráce s řidičem odtahového vozidla pro zajištění bezpečného otáčení a couvání.
- Bezpečnostní dohled.
- Dodržování právních předpisů a vnitřních nařízení zaměstnavatele.
- Plní další pokyny nadřízených ve vztahu k bezproblémovému chodu odtahového parkoviště.
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání (výuční list, maturitní zkouška).
- Uživatelskou schopnost a orientaci v práci na počítači, schopnost přijmout, napsat a odeslat e-mail, základní znalost práce ve Wordu a Excelu, po zaučení schopnost vyplňovat elektronický informační systém, dle potřeby schopnost obsluhy scanneru, kopírování dokumentů, obsluha digitálního fotoaparátu a elektronické odeslání pořízených fotografií atd.
- Časovou flexibilitu.
- Odolnost vůči stresu, nekonfliktnost, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost práce v kolektivu i práce samostatné, pracovitost, respekt vůči nadřízeným.
- Trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost.
- Schopnost pracovat v nepřetržitém provozu (zpravidla 2x denní směna 7-19h. + 2x noční směna 19-7h., pak 4 dny volna).
- Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti jak v ústním, tak v písemném projevu.
- Dobrý zdravotní stav.
Výhodou:
- Zkušenost s prací v elektronickém informačním systémem Kevis (není podmínkou)
- Zkušenost se směnným provozem (není podmínkou).
- Zkušenost s obsluhou a používáním radiostanice (není podmínkou).
- Zkušenost s monitorováním kamerového systému (není podmínkou).
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou.
- Platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 300/2019 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 8 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
- Po skončení zkušební doby osobní příplatek.
- Při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny.
- Proplacení všech náležitostí mzdy a její pravidelnost každý měsíc.
- 5 týdnů placené dovolené ročně.
- 4 dny placeného indispozičního volna ročně.
- Zaměstnanecký příspěvek na stravu ve formě stravenek.
- Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.
- Stabilitu příspěvkové organizace.
- Nástup možný ihned, na vhodného uchazeče si ale dokážeme i počkat.
V případě zájmu Vám dotazy zodpoví vedoucí oddělení správy parkovišť na tel. čísle 770158609, nebo e-mailem na rubes@sshmp.cz
Životopisy zasílejte vedoucímu oddělení správy parkovišť na e-mailovou adresu: rubes@sshmp.cz a vedoucí personálního odboru na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň
Požadujeme:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
- velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, poštovní klient)
- trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
- zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, kvalitní slovní a písemný projev
Výhodou:
- znalost programu Kevis
- znalost programu CityInfo
Náplň práce:
- evidence agendy odtahů a vozidel technicky nezpůsobilých k provozu
- příjem a evidence oznámení o výskytu vozidel technicky nezpůsobilých k provozu
- zpracování videozáznamů a zajištění jejicharchivace
- komunikace s občany, MČ, MP HMP, atd.
- zpracování souvisejících písemných podkladů
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny indispozičního volna na rok
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- stravenky a další zaměstnanecké benefity
- stabilitu příspěvkové organizace
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru
Místo výkonu práce::
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
- profesní průkaz
- digitální karta řidiče
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
- odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
- trestní bezúhonnost
- vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
- praxe s odtahovým vozidlem vítána
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 6, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
- nástup možný ihned
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny indispozičního volna
- stravenky
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
Životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru
Místo výkonu práce:
Praha
Požadujeme:
- trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič;
- dobrá znalost práce na PC;
- znalost místopisu hlavního města Prahy
- spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a časovou flexibilitu
- komunikační dovednosti
Výhodou:
- zkušenosti v oblasti ostrahy objektů
Náplň práce:
- hlídání objektů Magistrátu hl. m. Prahy;
- kontrola objektů Magistrátu hl. m. Prahy za využití služebního vozidla;
- poskytování širokého okruhu informací návštěvníkům Magistrátu hl. m. Prahy;
- obsluha Jednotného bezpečnostního systému;
- zajišťování režimu provozu hlídaných objektů;
- zajišťování ochrany proti krádežím a poškozování hlídaných objektů;
Nabízíme:
- Práce na HPP – plný úvazek
- smlouvu na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 7 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v upraveném znění)
- po zapracování osobní příplatek
- 25 dnů dovolené
- 4 dny indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
Životopisy zasílejte na emailovou adresu: storkova@sshmp.cz vedoucí personálního odboru
Technik protipovodňové ochrany
do odboru ochrany obyvatelstva
Místo pracoviště:
Kundratka 19, Praha 8 – Libeň
Požadujeme:
- minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (stavební zaměření výhodou)
- velmi dobrá znalost práce na PC
- trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
- zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
- orientace v projektové dokumentaci
- dobrá znalost práce na PC, Word, Excel, Microsoft Outlook
- minimálně řidičské oprávnění skupiny B
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
Náplň práce:
- zajišťuje komplexní správu a údržbu majetku SSHMP na úseku správy a údržby pevných částí „Protipovodňových opatření na ochranu hl. m. Prahy“ (dále jen „PPO“)
- odpovídá za zabezpečení provozuschopnosti spravovaných pevných částí PPO
- zajišťuje ve spolupráci s externí firmou provádění kontrol pevných částí PPO
- zajišťuje ve spolupráci s externí firmou provádění oprav pevných částí PPO
- zpracovává dokumentaci provedených kontrol a zjištěných závad
- zpracovává stanoviska k projektovým dokumentacím při výstavbě v blízkosti pevných částí PPO
- zpracovává stanoviska k projektovým dokumentacím v případě narušení pevné části při výstavbě nových objektů nebo při rekonstrukci stávajících objektů
- plní úkoly v jednotlivých období realizace protipovodňové ochrany
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- pružnou pracovní dobu
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny indispozičního volna na rok
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- stravenky a další zaměstnanecké benefity
- stabilitu příspěvkové organizace
- nástup možný ihned
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru
Údržbář – zahradník
Místo pracoviště:
Kundratka 19, Praha 8
Požadujeme:
- trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
- zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
- řidičský průkaz B
Náplň práce:
- běžná údržba objektů v areálu Kundratka
- údržba komunikace v areálu Kundratka
- odborné zahradnické práce v areálu Kundratka a dalších objektech SSHMP (práce s motorovou pilou, s křovinořezem, se sekačkou, se zahradním traktorem, úklid spadaného listí, ošetření stromů a keřů apod.)
- údržba svěřené mechanizace a nářadí
- výpomoc obsluhy plynové kotelny (proškolení zajistíme)
Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 5 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny indispozičního volna na rok
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- stravenky a další zaměstnanecké benefity
- nástup možný ihned
- vhodné i pro aktivní starobní důchodce
Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru