Technický pracovník – dispečer v nepřetržitém provozu

Místo výkonu práce:

Správa služeb hlavního města Prahy, odtahová parkoviště v rámci hl. m. Prahy

 

Náplň práce:

  • Příjem odtažených motorových vozidel, vedení jejich evidence, koordinace provozu odtahového parkoviště a uložení odtažených vozidel.
  • Výdej vozidel oprávněných osobám, včetně příjmu elektronické bezhotovostní nebo hotovostní platby.
  • Vyplnění jak listinného Protokolu o odtažení vozidla, tak po zaškolení zadávání informací do sdíleného elektronického informačního systému Kevis.
  • Kontrola odtažených vozidel, aby nedošlo k ohrožení životního prostředí.
  • Spolupráce s řidičem odtahového vozidla pro zajištění bezpečného otáčení a couvání.
  • Bezpečnostní dohled.
  • Dodržování právních předpisů a vnitřních nařízení zaměstnavatele.
  • Plní další pokyny nadřízených ve vztahu k bezproblémovému chodu odtahového parkoviště.

 

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání (výuční list, maturitní zkouška).
  • Uživatelskou schopnost a orientaci v práci na počítači, schopnost přijmout, napsat a odeslat e-mail, základní znalost práce ve Wordu a Excelu, po zaučení schopnost vyplňovat elektronický informační systém, dle potřeby schopnost obsluhy scanneru, kopírování dokumentů, obsluha digitálního fotoaparátu a elektronické odeslání pořízených fotografií atd.
  • Časovou flexibilitu.
  • Odolnost vůči stresu, nekonfliktnost, spolehlivost, zodpovědnost, schopnost práce v kolektivu i práce samostatné, pracovitost, respekt vůči nadřízeným.
  • Trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost.
  • Schopnost pracovat v nepřetržitém provozu (zpravidla 2x denní směna 7-19h. + 2x noční směna 19-7h., pak 4 dny volna).
  • Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti jak v ústním, tak v písemném projevu.
  • Dobrý zdravotní stav.

 

Výhodou:

  • Zkušenost s prací v elektronickém informačním systémem Kevis (není podmínkou)
  • Zkušenost se směnným provozem (není podmínkou).
  • Zkušenost s obsluhou a používáním radiostanice (není podmínkou).
  • Zkušenost s monitorováním kamerového systému (není podmínkou).

 

Nabízíme:

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 300/2019 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 8 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
  • Po skončení zkušební doby osobní příplatek.
  • Při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny.
  • Proplacení všech náležitostí mzdy a její pravidelnost každý měsíc.
  • 5 týdnů placené dovolené ročně.
  • 4 dny placeného indispozičního volna ročně.
  • Zaměstnanecký příspěvek na stravu ve formě stravenek.
  • Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.
  • Stabilitu příspěvkové organizace.
  • Nástup možný ihned, na vhodného uchazeče si ale dokážeme i počkat.

 

V případě zájmu Vám dotazy zodpoví vedoucí oddělení správy parkovišť na tel. čísle 770158609, nebo e-mailem na rubes@sshmp.cz

 

Životopisy zasílejte vedoucímu oddělení správy parkovišť na e-mailovou adresu: rubes@sshmp.cz a vedoucí personálního odboru na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz

Referent oddělení odtahů a vraků

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

Požadujeme:

  • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, poštovní klient)
  • trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
  • zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, kvalitní slovní a písemný projev

Výhodou:

  • znalost programu Kevis
  • znalost programu CityInfo

Náplň práce:

  • evidence agendy odtahů a vozidel technicky nezpůsobilých k provozu
  • příjem a evidence oznámení o výskytu vozidel technicky nezpůsobilých k provozu
  • zpracování videozáznamů a zajištění jejicharchivace
  • komunikace s občany, MČ, MP HMP, atd.
  • zpracování souvisejících písemných podkladů

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna na rok
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • stravenky a další zaměstnanecké benefity
  • stabilitu příspěvkové organizace
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Řidič odtahového vozidla

Místo výkonu práce::

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání
  • řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
  • profesní průkaz
  • digitální karta řidiče
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
  • trestní bezúhonnost
  • vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
  • praxe s odtahovým vozidlem vítána

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 6, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • nástup možný ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

 

Životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Bezpečnostní referent – ostraha objektů

Místo výkonu práce:

Praha

Požadujeme:

  • trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • řidičské oprávnění sk. B – aktivní řidič;
  • dobrá znalost práce na PC;
  • znalost místopisu hlavního města Prahy
  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost a časovou flexibilitu
  • komunikační dovednosti

Výhodou:

  • zkušenosti v oblasti ostrahy objektů

Náplň práce:

  • hlídání objektů Magistrátu hl. m. Prahy;
  • kontrola objektů Magistrátu hl. m. Prahy za využití služebního vozidla;
  • poskytování širokého okruhu informací návštěvníkům Magistrátu hl. m. Prahy;
  • obsluha Jednotného bezpečnostního systému;
  • zajišťování režimu provozu hlídaných objektů;
  • zajišťování ochrany proti krádežím a poškozování hlídaných objektů;

Nabízíme:

  • Práce na HPP – plný úvazek
  • smlouvu na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 7 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v upraveném znění)
  • po zapracování osobní příplatek
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • příspěvek na stravování
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: storkova@sshmp.cz vedoucí personálního odboru

Technik protipovodňové ochrany

Technik protipovodňové ochrany

do odboru ochrany obyvatelstva

Místo pracoviště:

Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

Požadujeme:

  • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (stavební zaměření výhodou)
  • velmi dobrá znalost práce na PC
  • trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
  • zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
  • orientace v projektové dokumentaci
  • dobrá znalost práce na PC, Word, Excel, Microsoft Outlook
  • minimálně řidičské oprávnění skupiny B
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita

Náplň práce:

  • zajišťuje komplexní správu a údržbu majetku SSHMP na úseku správy a údržby pevných částí „Protipovodňových opatření na ochranu hl. m. Prahy“ (dále jen „PPO“)
  • odpovídá za zabezpečení provozuschopnosti spravovaných pevných částí PPO
  • zajišťuje ve spolupráci s externí firmou provádění kontrol pevných částí PPO
  • zajišťuje ve spolupráci s externí firmou provádění oprav pevných částí PPO
  • zpracovává dokumentaci provedených kontrol a zjištěných závad
  • zpracovává stanoviska k projektovým dokumentacím při výstavbě v blízkosti pevných částí PPO
  • zpracovává stanoviska k projektovým dokumentacím v případě narušení pevné části při výstavbě nových objektů nebo při rekonstrukci stávajících objektů
  • plní úkoly v jednotlivých období realizace protipovodňové ochrany

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • pružnou pracovní dobu
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna na rok
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • stravenky a další zaměstnanecké benefity
  • stabilitu příspěvkové organizace
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Údržbář - zahradník

Údržbář – zahradník

Místo pracoviště:

Kundratka 19, Praha 8

Požadujeme:

  • trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
  • zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
  • řidičský průkaz B

Náplň práce:

  • běžná údržba objektů v areálu Kundratka
  • údržba komunikace v areálu Kundratka
  • odborné zahradnické práce v areálu Kundratka a dalších objektech SSHMP (práce s motorovou pilou, s křovinořezem, se sekačkou, se zahradním traktorem, úklid spadaného listí, ošetření stromů a keřů apod.)
  • údržba svěřené mechanizace a nářadí
  • výpomoc obsluhy plynové kotelny (proškolení zajistíme)

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 5 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna na rok
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • stravenky a další zaměstnanecké benefity
  • nástup možný ihned
  • vhodné i pro aktivní starobní důchodce

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: storkova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru