Pracovník pro styk s veřejností

Komplexní zajišťování informačních, komunikačních a tiskových sdělení směrem k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům.

 

Požadujeme:

  • Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání
  • velmi dobré prezentační a organizační schopnosti
  • velmi dobrá znalost českého jazyka
  • samostatnost, spolehlivost, flexibilní a kreativní přístup
  • zkušenosti a praxe v oblasti PR a marketingu vítána
  • dobrá znalost práce s PC (MS Office, Google)
  • znalost grafických programů výhodou (CorelDRAW, Zoner Photo Studio)

 

Náplň práce:

 

  • podílení se na přípravě, koordinaci a realizaci komunikační strategie organizace
  • zajišťování realizace mediálních, komunikačních, propagačních a prezentačních aktivit zvyšujících povědomí a znalost odborné i široké veřejnosti o organizaci a jejích činnostech
  • sběr a analýza dat k mediálním výstupům organizace (prezentace hlavní i vedlejší činnosti organizace, výroční zprávy apod.)
  • správa informací na webových stránkách a v dalších dostupných médiích (správa sociálních sítí)
  • zajišťování realizace účasti organizace na jiných propagačních a odborných akcích, vytváření komplexních mediálních, popř. marketingových projektů
  • podílení se na komunikaci o organizaci a její činnosti s médii, monitoring tisku
  • zajišťování přípravy, realizace a distribuce informačních materiálů a propagačních předmětů
  • podílení se na přípravě podkladů a realizaci výběrových řízení v oblasti propagačních a komunikačních aktivit

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • plat dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 10
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna (sick days) za rok
  • stravenky
  • možnost školení
  • pružná pracovní doba
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

K přihlášce do výběrového řízení přiložte profesní CV v rozsahu cca 1 strany, motivační dopis a ukázkový návrh propagačního textu v rozsahu cca půl normostrany, jehož cílem je přitažlivou formou nabídnout široké veřejnosti (podnikům, školám, rodinám…) rekreační pobyt v podnikovém školicím středisku v době, kdy je jinak nevyužito – říjen až duben. (Návrh může být pojat i zcela nestandardně, účelná kreativita vítána.)

 

Životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte na emailovou adresu: koldova@sshmp.cz – referent – personalista

Právník

Příspěvková organizace hl. m. Prahy zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy hledá kolegu právníka do mladého kolektivu právního odboru. Organizace spolupracuje zejm. s jednotlivými orgány hl. m. Prahy, včetně Magistrátu hl. m. Prahy, a dále se složkami integrovaného záchranného systému.

Nabízíme:

Zajímavou práci se širokým právním rozsahem v širokém spektru činností organizace v mladém kolektivu

Možnost školení

Finanční ohodnocení dle odpovídající praxe a zkušeností, osobní příplatek, odměny v pravidelných termínech, stravenky

Nadstandardní rozsah volna (5 týdnů dovolené a indispoziční volno) a pružnou pracovní dobu

Služební telefon, notebook

Možnost rekreace v zařízení organizace a další benefity

Stabilitu příspěvkové organizace

 

Náplň práce:

Podávání návrhů a další úkony v civilním řízení včetně jednání před soudy

Příprava podání v exekučním a insolvenčním řízení

Sepisování smluv zejm. v oblasti obchodního práva

Příprava a vypracování právních stanovisek a analýz

Podílení se na agendě zadávání veřejných zakázek

Další související agenda, zejm. agenda související s nemovitostmi, agenda v oblasti pracovněprávní, úkoly v oblastech regulovaných předpisy veřejného práva, zejm. zákonem o hl. m. Praze a zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o finanční kontrole a podílení se tvorbě interních předpisů organizace

 

Požadujeme:

Ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru Právo a právní věda

Znalost procesních předpisů

Praxe v oblasti obchodního a procesního práva, v oblasti správy majetku nebo oblasti práva veřejných zakázek výhodou

Uživatelskou znalost MS Office

Řidičský průkaz sk. B je výhodou

Trestní bezúhonnost

Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Řidič odtahového vozidla

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání
  • řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
  • profesní průkaz
  • digitální karta řidiče
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
  • trestní bezúhonnost

 

Další informace:

  • vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
  • praxe s odtahovým vozidlem vítána
  • region: hlavní město Praha
  • tříměsíční zkušební lhůta
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 6, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • nástup možný ihned
  • 25 dnů dovolené, indispoziční volno
  • stravenky

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Stavební technik

PŘÍPRAVA VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK NA STAVEBNÍ ÚDRŽBU A INVESTIČNÍ AKCE.

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

 

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru
  • základní orientace ve stavebním rozpočtu a v projektové dokumentaci

 

Náplň práce:

  • příprava veřejných zakázek na stavební údržbu a investiční akce
  • dozorování průběhu stavebních prací z pozice zadavatele
  • zajišťování stavební údržby objektů

 

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
  • po zkušební době přiznání osobního příplatku
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • možnost školení
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
  • nástup možný od 1.10.2020

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Technický pracovník – pevné části protipovodňové ochrany hlavního města Prahy

Správa služeb hlavního města Prahy, příspěvková organizace, přijme zaměstnance na pracovní pozici:

  • technický pracovník – pevné části protipovodňové ochrany hlavního města Prahy

 

Požadujeme:

  • minimální vzdělání – středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou (stavební zaměření výhodou)
  • znalost cenové soustavy ÚRS výhodou
  • orientace v projektové dokumentaci
  • dobrá znalost práce na PC, Word, Excel, Microsoft Outlook
  • minimálně řidičské oprávnění skupiny B
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita

Nabízíme:

  • region: hlavní město Praha
  • místo pracoviště: Kundratka 19, Praha 8 – Libeň
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 9, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění NV č. 300/2019 Sb., příloha č. 1 v platném znění
  • po zkušební době osobní příplatek
  • 25 dnů dovolené
  • možnost čerpání indispozičního volna
  • možnost rekreace v zařízení organizace a další zaměstnanecké benefity
  • zaměstnanecký příspěvek na stravu
  • nástup možný ihned

Žádáme zaslání motivačního dopisu

Životopisy a motivační dopis zasílejte na adresu: koldova@sshmp.cz – personální odbor

Tel.: 222 027 123

Referent/ka autoprovozu

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň – Praha

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • řidičské oprávnění sk. „B“ – aktivní řidič;  sk „C“ výhodou
  • dobrá práce na PC, Word, Excel, Microsoft Outlook
  • znalost místopisu hlavního města Prahy
  • spolehlivost, pečlivost zodpovědnost  a časovou flexibilitu
  • komunikační a organizační dovednosti
  • zkušenosti v oblasti správy majetku, případně správy autoprovozu – výhodou
  • zaslání motivačního dopisu

Náplň práce:

  • zajišťování administrativních činností spojených s evidencí vozidel a  správou autoparku;
  • komplexní evidence autoprovozu;
  • příprava podkladů pro vypisování veřejných zakázek;
  • evidence nákladů na provoz, údržbu, opravy a další;
  • zpracovávání měsíčních uzávěrek PHM a rozbory spotřeby PHM.

 

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • příspěvek na stravování
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: koldova@sshmp.cz  personální odbor

Vedoucí odboru ekonomiky

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

Požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
  • znalost vedení ekonomiky a účetnictví (systém GINIS) v příspěvkových organizacích výhodou
  • motivační dopis

Náplň práce:

  • Vedení a usměrňování souhrnné ekonomické agendy v organizaci
  • Zajišťování rozborové činnosti a průběžných analýz
  • Zpracovávání návrhů smluv a vnitřních předpisů týkající se činnosti ekonomického odboru
  • Koordinuje činnost ekonomického odboru

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění,  platová třída 11
  • 5 týdnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna za rok
  • stravenky
  • možnost školení
  • pružná pracovní doba
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

 

Životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte na emailovou adresu: koldova@sshmp.cz – referent – personalista