Nabídka práce
Komplexní zajišťování informačních, komunikačních a tiskových sdělení směrem k veřejnosti a hromadným sdělovacím prostředkům.
Požadujeme:
- Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání
- velmi dobré prezentační a organizační schopnosti
- velmi dobrá znalost českého jazyka
- samostatnost, spolehlivost, flexibilní a kreativní přístup
- zkušenosti a praxe v oblasti PR a marketingu vítána
- dobrá znalost práce s PC (MS Office, Google)
- znalost grafických programů výhodou (CorelDRAW, Zoner Photo Studio)
Náplň práce:
- podílení se na přípravě, koordinaci a realizaci komunikační strategie organizace
- zajišťování realizace mediálních, komunikačních, propagačních a prezentačních aktivit zvyšujících povědomí a znalost odborné i široké veřejnosti o organizaci a jejích činnostech
- sběr a analýza dat k mediálním výstupům organizace (prezentace hlavní i vedlejší činnosti organizace, výroční zprávy apod.)
- správa informací na webových stránkách a v dalších dostupných médiích (správa sociálních sítí)
- zajišťování realizace účasti organizace na jiných propagačních a odborných akcích, vytváření komplexních mediálních, popř. marketingových projektů
- podílení se na komunikaci o organizaci a její činnosti s médii, monitoring tisku
- zajišťování přípravy, realizace a distribuce informačních materiálů a propagačních předmětů
- podílení se na přípravě podkladů a realizaci výběrových řízení v oblasti propagačních a komunikačních aktivit
Nabízíme:
- smlouvu na dobu neurčitou
- plat dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 10
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny indispozičního volna (sick days) za rok
- stravenky
- možnost školení
- pružná pracovní doba
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
K přihlášce do výběrového řízení přiložte profesní CV v rozsahu cca 1 strany, motivační dopis a ukázkový návrh propagačního textu v rozsahu cca půl normostrany, jehož cílem je přitažlivou formou nabídnout široké veřejnosti (podnikům, školám, rodinám…) rekreační pobyt v podnikovém školicím středisku v době, kdy je jinak nevyužito – říjen až duben. (Návrh může být pojat i zcela nestandardně, účelná kreativita vítána.)
Životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte na emailovou adresu: koldova@sshmp.cz – referent – personalista
Příspěvková organizace hl. m. Prahy zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy hledá kolegu právníka do mladého kolektivu právního odboru. Organizace spolupracuje zejm. s jednotlivými orgány hl. m. Prahy, včetně Magistrátu hl. m. Prahy, a dále se složkami integrovaného záchranného systému.
Nabízíme:
Zajímavou práci se širokým právním rozsahem v širokém spektru činností organizace v mladém kolektivu
Možnost školení
Finanční ohodnocení dle odpovídající praxe a zkušeností, osobní příplatek, odměny v pravidelných termínech, stravenky
Nadstandardní rozsah volna (5 týdnů dovolené a indispoziční volno) a pružnou pracovní dobu
Služební telefon, notebook
Možnost rekreace v zařízení organizace a další benefity
Stabilitu příspěvkové organizace
Náplň práce:
Podávání návrhů a další úkony v civilním řízení včetně jednání před soudy
Příprava podání v exekučním a insolvenčním řízení
Sepisování smluv zejm. v oblasti obchodního práva
Příprava a vypracování právních stanovisek a analýz
Podílení se na agendě zadávání veřejných zakázek
Další související agenda, zejm. agenda související s nemovitostmi, agenda v oblasti pracovněprávní, úkoly v oblastech regulovaných předpisy veřejného práva, zejm. zákonem o hl. m. Praze a zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o finanční kontrole a podílení se tvorbě interních předpisů organizace
Požadujeme:
Ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru Právo a právní věda
Znalost procesních předpisů
Praxe v oblasti obchodního a procesního práva, v oblasti správy majetku nebo oblasti práva veřejných zakázek výhodou
Uživatelskou znalost MS Office
Řidičský průkaz sk. B je výhodou
Trestní bezúhonnost
Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev
Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání
- řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
- profesní průkaz
- digitální karta řidiče
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
- odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
- trestní bezúhonnost
Další informace:
- vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
- praxe s odtahovým vozidlem vítána
- region: hlavní město Praha
- tříměsíční zkušební lhůta
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 6, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
- nástup možný ihned
- 25 dnů dovolené, indispoziční volno
- stravenky
Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru
PŘÍPRAVA VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK NA STAVEBNÍ ÚDRŽBU A INVESTIČNÍ AKCE.
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň
Požadujeme:
- SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru
- základní orientace ve stavebním rozpočtu a v projektové dokumentaci
Náplň práce:
- příprava veřejných zakázek na stavební údržbu a investiční akce
- dozorování průběhu stavebních prací z pozice zadavatele
- zajišťování stavební údržby objektů
Nabízíme:
- smlouvu na dobu neurčitou
- plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
- po zkušební době přiznání osobního příplatku
- 25 dnů dovolené
- 4 dny indispozičního volna
- stravenky
- možnost školení
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
- nástup možný od 1.10.2020
Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru
Správa služeb hlavního města Prahy, příspěvková organizace, přijme zaměstnance na pracovní pozici:
- technický pracovník – pevné části protipovodňové ochrany hlavního města Prahy
Požadujeme:
- minimální vzdělání – středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou (stavební zaměření výhodou)
- znalost cenové soustavy ÚRS výhodou
- orientace v projektové dokumentaci
- dobrá znalost práce na PC, Word, Excel, Microsoft Outlook
- minimálně řidičské oprávnění skupiny B
- znalost místopisu Prahy
- časová flexibilita
Nabízíme:
- region: hlavní město Praha
- místo pracoviště: Kundratka 19, Praha 8 – Libeň
- pracovní poměr na dobu neurčitou
- platové zařazení: třída 9, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění NV č. 300/2019 Sb., příloha č. 1 v platném znění
- po zkušební době osobní příplatek
- 25 dnů dovolené
- možnost čerpání indispozičního volna
- možnost rekreace v zařízení organizace a další zaměstnanecké benefity
- zaměstnanecký příspěvek na stravu
- nástup možný ihned
Žádáme zaslání motivačního dopisu
Životopisy a motivační dopis zasílejte na adresu: koldova@sshmp.cz – personální odbor
Tel.: 222 027 123
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň – Praha
Požadujeme:
- středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
- řidičské oprávnění sk. „B“ – aktivní řidič; sk „C“ výhodou
- dobrá práce na PC, Word, Excel, Microsoft Outlook
- znalost místopisu hlavního města Prahy
- spolehlivost, pečlivost zodpovědnost a časovou flexibilitu
- komunikační a organizační dovednosti
- zkušenosti v oblasti správy majetku, případně správy autoprovozu – výhodou
- zaslání motivačního dopisu
Náplň práce:
- zajišťování administrativních činností spojených s evidencí vozidel a správou autoparku;
- komplexní evidence autoprovozu;
- příprava podkladů pro vypisování veřejných zakázek;
- evidence nákladů na provoz, údržbu, opravy a další;
- zpracovávání měsíčních uzávěrek PHM a rozbory spotřeby PHM.
Nabízíme:
- smlouvu na dobu neurčitou
- plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
- 25 dnů dovolené
- 4 dny indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
Životopisy zasílejte na emailovou adresu: koldova@sshmp.cz personální odbor
Místo výkonu práce:
Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání ekonomického zaměření
- znalost vedení ekonomiky a účetnictví (systém GINIS) v příspěvkových organizacích výhodou
- motivační dopis
Náplň práce:
- Vedení a usměrňování souhrnné ekonomické agendy v organizaci
- Zajišťování rozborové činnosti a průběžných analýz
- Zpracovávání návrhů smluv a vnitřních předpisů týkající se činnosti ekonomického odboru
- Koordinuje činnost ekonomického odboru
Nabízíme:
- smlouvu na dobu neurčitou
- plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 11
- 5 týdnů dovolené
- 4 dny indispozičního volna za rok
- stravenky
- možnost školení
- pružná pracovní doba
- zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace
Životopisy spolu s motivačním dopisem zasílejte na emailovou adresu: koldova@sshmp.cz – referent – personalista