Specialista BOZP a PO

Místo pracoviště:

Praha

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Osvědčení o odborné způsobilosti
  • Znalost legislativy BOZP a PO
  • Samostatnost, zodpovědnost, flexibilita
  • Uživatelská znalost práce na PC ( MS Office)
  • Řidičský průkaz B
  • Znalost místopisu Prahy
  • Trestní bezúhonnost
  • Časová flexibilita

Náplň práce:

  • Zajištění agendy v oblasti BOZP a PO v souladu s legislativou ČR
  • Zpracování předepsané dokumentace, poskytování poradenské služby v BOZP a PO
  • Provádění auditů a kontrol, školení zaměstnanců

 Nabízíme:

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • Pružnou pracovní dobu
  • Po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna na rok
  • Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • Stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
  • Stabilitu příspěvkové organizace
  • Nástup možný od 08/2023

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Údržbář – úkrytů civilní ochrany (Odbor ochrany obyvatelstva)

Místo pracoviště:

Praha

Požadujeme:

  • minimální vzdělání – středoškolské vzdělání – vyučen
  • znalost místopisu Prahy
  • trestní bezúhonnost
  • časová flexibilita
  • manuální zručnost

Náplň práce:

  • zajišťuje drobné opravy, běžné provozní a úklidové práce a doplňkové služby, vede příruční sklad
  • zajišťuje běžnou údržbu, temperování, větrání, jednotlivých objektů a vybavení
  • vykonává další běžné úkony a činnosti k zabezpečení provozuschopnosti stálého úkrytu CO (drobná údržba kontrola stavebních konstrukcí, technického zařízení a zdrojových soustrojí dle stanovených časových intervalů a technologických postupů včetně odstranění závad v rámci technických možností) v souladu s ČSN 73 9050
  • informuje neprodleně svého nadřízeného o zjištěných závadách na stavebních konstrukcích, technickém zařízení a zdrojových soustrojích
  • provádí větrání úkrytů (venkovním vzduchem přes vstupy nebo zavedením provozního režimu FVZ) v závislosti na povětrnostních podmínkách (relativní vlhkost vzduchu uvnitř stálého úkrytu musí být nižší než 80 %)
  • vede knihu kontrol, údržby a provozu úkrytů CO
  • provádí údržbu přidělené techniky
  • eviduje pravidelně (měsíčně) stavy elektroměrů
  • řídí a obsluhuje podle potřeby VZV
  • odpovídá za trvalou přístupnost víceúčelových objektů garáží vč. zajišťování sjízdnosti příjezdové komunikace (dle určení)
  • spolupracuje s příslušným pracovníkem odboru při zajišťování agendy pronájmu parkovacích stání (kontrola oprávněnosti vjezdu, výdej dálkových ovladačů ke vjezdovým vratům, kontrola dodržování podmínek nájemních smluv)
  • plní úkoly v jednotlivých obdobích realizace protipovodňové ochrany

 Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 5 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • pružnou pracovní dobu
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna na rok
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • stravenkový paušál a další zaměstnanecké benefity
  • stabilitu příspěvkové organizace
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Technik protipovodňové ochrany (Odbor ochrany obyvatelstva)

Místo pracoviště:

Ke Křížkám 2, Praha – Dubeč

Požadujeme:

  • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (stavební zaměření výhodou)
  • velmi dobrá znalost práce na PC
  • trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
  • zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
  • orientace v projektové dokumentaci
  • dobrá znalost práce na PC, Word, Excel, Microsoft Outlook
  • minimálně řidičské oprávnění skupiny B
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita

Náplň práce:

  • zajišťuje komplexní správu a údržbu majetku SSHMP na úseku správy a údržby pevných částí „Protipovodňových opatření na ochranu hl. m. Prahy“ (dále jen „PPO“)
  • odpovídá za zabezpečení provozuschopnosti spravovaných pevných částí PPO
  • zajišťuje ve spolupráci s externí firmou provádění kontrol pevných částí PPO
  • zajišťuje ve spolupráci s externí firmou provádění oprav pevných částí PPO
  • zpracovává dokumentaci provedených kontrol a zjištěných závad
  • zpracovává stanoviska k projektovým dokumentacím při výstavbě v blízkosti pevných částí PPO
  • zpracovává stanoviska k projektovým dokumentacím v případě narušení pevné části při výstavbě nových objektů nebo při rekonstrukci stávajících objektů
  • plní úkoly v jednotlivých období realizace protipovodňové ochrany

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • pružnou pracovní dobu
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna na rok
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • stravenky a další zaměstnanecké benefity
  • stabilitu příspěvkové organizace
  • nástup možný ihned

Žádáme zaslání motivačního dopisu

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Referent/ka Odboru kontroly a stížností

 Místo pracoviště:

Opletalova 929/22, Praha 1

 Požadujeme:

  • vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
  • trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost
  • odpovědnost, samostatnost a flexibilita
  • praxe v administrativě min. 3 roky
  • výborná uživatelská znalost práce na PC, uživatelská znalost MS Office (zejm. Outlook, Word, Excel), Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF
  • výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev; český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • praxe s elektronickou spisovou službou

 Výhodou:

  • praxe na obdobné pozici
  • praxe s programem KEVIS

Náplň práce:

  • prošetřování a vyřizování přijatých podání
  • shromažďování podkladů a důkazních materiálů potřebných k vyhodnocení přijatých oznámení a stížností
  • zpracování návrhů dopisů a odpovědí na přijatá podání
  • přijímání a vyřizování telefonních hovorů
  • evidence v elektronické spisové službě
  • zpracování statistik

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna na rok
  • pružná pracovní doba
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
  • školení v rámci pracovní činnosti
  • nástup možný od 1. 3. 2023

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Referent/ka pro media a marketing - PR specialista

Jsme příspěvková organizace zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy. Spolupracujeme zejména s jednotlivými orgány hl. m. Prahy, včetně Magistrátu hl. m. Prahy, a dále se složkami integrovaného záchranného systému.

Správa služeb hlavního města Prahy hledá kolegyni/kolegu do našeho kolektivu na pozici:

Referent/ka pro media a marketing – PR specialista/tka

Jste komunikativní osobnost, která se vyzná v sociálních sítích a médiích? Rád/ráda koordinujete a řídíte veškeré činnosti organizace při styku s veřejností a dokážete je i patřičně prezentovat? Pak jste ten/ta koho hledáme.

Na této kreativní pozici od Vás potřebujeme níže uvedené znalosti, schopnosti a zkušenosti:

  • Zastupování organizace v roli mluvčího
  • Zajišťování činností při komunikaci s médii a při styku s veřejností, zejm. poskytování kvalifikovaných informací především sdělovacím prostředkům a široké veřejnosti
  • Poskytování součinnosti při vyřizování žádostí podle příslušného právního předpisu upravujícího poskytování informací
  • Poskytování součinnosti při komunikaci s konkrétními fyzickými osobami (např. při vyřizování stížností)
  • Příprava, plánování, řízení a realizace komunikačních a propagačních strategií a kampaní
  • Příprava tiskových zpráv a jejich distribuce
  • Vypracovávání mediálních analýz
  • Systematické soustřeďování a vyhodnocování informací ve všech oborech činnosti organizace, tvorba odborných informačních výstupů a zpracovávání pravidelných informací pro hromadné sdělovací prostředky
  • Vypracovávání reportů o činnosti organizace ve vztahu k aktuálním komunikačním strategiím a kampaním
  • Vytváření a realizace projektů a programů informování a prezentace činnosti organizace ve vztahu k veřejnosti
  • Sledování periodik, vyhodnocování jejich přístupu k vybraným tématům, zpracovávání monitoringu denního tisku včetně zpracovávání statistických přehledů
  • Součinnost při inzerci služeb poskytovaných organizací na komerční bázi (doplňková činnost)
  • Zpracovávání odpovědí na sdělení uveřejněná v periodickém tisku ve smyslu příslušného právního předpisu
  • Zajišťování publicity významných akcí, případně některých pracovních jednání
  • Zpracovávání rozborů a vyhodnocování publicity a podnětů veřejnosti k činnosti organizace včetně návrhů na další postup
  • Spolupráce s odpovědnými osobami zřizovatele ve vztahu k PR, příp. dalšími organizacemi zřízenými či ovládanými zřizovatelem, a s referentem pro media a marketing – specialistou marketingu
  • Zastupování referentem pro media a marketing – specialistou marketingu

Důležitost této pozice vyžaduje i prokazatelné znalosti, schopnosti a zkušenosti

  • Minimálně středoškolské vzdělání ukončené maturitou
  • Praxe na obdobné pozici minimálně tři roky
  • Výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní i písemný projev
  • Výborná uživatelská znalost práce s PC, zejm. MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi              a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem         (Smartphone) a aplikacemi
  • Radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se
    ve složitých situacích
  • zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
  • samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost
  • Znalost Adobe DTP software a dalších grafických programů výhodou

Na této pozice je pro nás samozřejmostí:

  • platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců veveřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek odpovídající pozici a obtížnosti vykonávané práce
  • možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
  • možnost výkonnostních odměn
  • služební notebook a telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
  • pružná pracovní doba
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • příspěvek na stravování v penězích a možnost stravování v místě obvyklého pracoviště
  • roční příspěvek do systému benefitní karty
  • nástup možný ihned

Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis. První kolo výběrového řízení uzavíráme 19.05.2023. Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.


Ekonom / Ekonomka

Správa služeb hlavního města Prahy hledá kolegyni/kolegu do našeho  kolektivu na pozici:

Ekonom / Ekonomka

Máte vše s rozmyslem spočítané a umíte řídit finanční toky? Máte rádi vše pod kontrolou a přehled o tom, kam plynou finanční prostředky? Dokážete udržet vyrovnaný rozpočet? Pak jste náš člověk, kterého hledáme.

Budeme si rozumět, pokud je Vám vlastní řešení problémů a rozhodování i ve složitějších situacích, a pokud jste ochoten zajistit:

  • kontrolu účetnictví, metodické vedení účetního oddělení a spolupráci při závěrkách
  • platební styk a sledování cash flow
  • kompletní zpracování měsíčních reportů a statistických výstupů
  • finanční controlling, tj. řízení finanční a kapitálové struktury organizace a na řízení jeho peněžních toků s cílem zajištění likvidity (finanční rovnováhy) organizace
  • zpracování ad-hoc podkladů a reportů pro vedení i pro orgány a funkcionáře hl. m. Prahy
  • komunikaci s daňovým poradcem, bankami a státními institucemi
  • zastupování organizace při jednání s partnery

Pozice je to náročná a odpovědná a měl/a byste mít níže uvedené dovednosti a znalosti:

  • prokazatelná praxe na obdobné pozici min. 3 roky
  • vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  • znalost vedení účetnictví
  • znalosti potřebné k sestavování rozpočtu v samosprávě
  • zkušenost s veřejnými zakázkami výhodou
  • znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
  • znalost zákona č. 151/1997 Sb., o oceňování majetku
  • znalost vyhlášky č. 270/2010 Sb., o inventarizaci majetku a závazků
  • znalost zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole
  • znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví
  • velmi dobrá znalost práce na PC, MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
  • zkušenosti s vedením kolektivu (týmu)
  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní a písemný projev; český jazyk na úrovni rodilého mluvčího
  • samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost

Na této pozice je pro nás samozřejmostí:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou (příp. pracovní poměr vedoucího zaměstnance ve smyslu zákoníku práce)
  • platové zařazení: třída 10. až 11. (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek odpovídající pozici a obtížnosti vykonávané práce
  • možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
  • možnost výkonnostních odměn
  • služební notebook a telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
  • pružná pracovní doba
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • příspěvek na stravování v penězích a možnost stravování v místě obvyklého pracoviště
  • roční příspěvek do systému benefitní karty
  • nástup možný ihned

Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis. První kolo výběrového řízení uzavíráme 15.05.2023. Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.


Vedoucí personálního odboru

Správa služeb hlavního města Prahy hledá kolegyni/kolegu do našeho kolektivu na pozici:

Vedoucí personálního odboru

Jste empatická, energická osobnost? Souhlasíte s rčením, že zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí podniku. Jste dynamický a učenlivý člověk, kterého baví práce s lidmi?

Pak hledáme právě vás, nadšeného člověka s orientací na péči o zaměstnance, s proaktivním přístupem k řešení problémů a uměním dotahovat věci do konce.

Personalista bývá po řediteli nejdůležitější osobou v organizaci a tak si budeme rozumět, pokud máte v malíčku/je Vám vlastní:

  • vedení personální agendy
  • zodpovědnost za řízení lidských zdrojů v organizaci, tzn. zodpovědnost za vypisování a průběh výběrových řízení, dále nastavení systému hodnocení zaměstnanců a s tím související systém motivace a odměňování
  • zodpovědnost za řádné vedení systemizace pracovních míst organizace
  • realizace strategických cílů společnosti v oblasti personální politiky
  • metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky včetně konzultace s vedoucími zaměstnanci v otázkách vedení zaměstnanců a pracovně-právních vztahů
  • příprava podkladů pro přípravu rozpočtu v oblasti personalistiky a dalších strategických dokumentů a rozhodnutí v personální oblasti
  • pravidelný, zejm. personální a mzdový reporting
  • tvorba směrnic a vnitřních předpisů společnosti, v oblasti personalistiky, participace na tvorbě dalších předpisů z pozice personalisty
  • metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky
  • komunikaci se státními institucemi
  • zastupování organizace při jednání s partnery

Důležitost této pozice vyžaduje i prokazatelné znalosti, schopnosti a zkušenosti

  • VŠ vzdělání – lidské zdroje, personalistika v této oblasti výhodou; příp. právo či ekonomika ve spojení s dostatečnou praxí (zkušenostmi) v personalistice
  • praxe na obdobné pozici minimálně tři roky
  • výborná znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
  • znalost vedení mzdového účetnictví – úzká spolupráce se mzdovou (resp. v případě organizace platovou) agendou
  • výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní i písemný projev
  • výborná uživatelská znalost práce s PC, zejm. MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi  a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
  • radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
  • schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se ve složitých situacích
  • zkušenost s vedením kolektivu (týmu)
  • zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
  • samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost

Na této pozice je pro nás samozřejmostí:

  • pracovní poměr vedoucího zaměstnance ve smyslu zákoníku práce
  • platové zařazení: třída 11 (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek odpovídající pozici a obtížnosti vykonávané práce
  • příplatek za vedení
  • možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
  • možnost výkonnostních odměn
  • služební notebook a telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
  • pružná pracovní doba
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • příspěvek na stravování v penězích a možnost stravování v místě obvyklého pracoviště
  • roční příspěvek do systému benefitní karty
  • nástup možný ihned

Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis. První kolo výběrového řízení uzavíráme 15.05.2023. Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.


Bezpečnostní referent/ka – ostraha objektů

Místo výkonu práce:

Praha

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • dobrá práce na PC;
  • spolehlivost, pečlivost zodpovědnost  a časovou flexibilitu
  • komunikační dovednosti
  • zkušenosti v oblasti ostrahy objektů – výhodou

Náplň práce:

  • hlídání objektů Magistrátu hl. m. Prahy;
  • poskytování širokého okruhu informací návštěvníkům Magistrátu hl. m. Prahy;
  • obsluha Jednotného bezpečnostního systému;
  • zajišťování režimu provozu hlídaných objektů;
  • zajišťování ochrany proti krádežím a poškozování hlídaných objektů;

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 7, dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
  • 25 dnů dovolené
  • 5 dní indispozičního volna
  • příspěvek na stravování
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: rozkovec@sshmp.cz,  personální odbor Správy služeb hl. m. Prahy.


Referent/ka oddělení odtahů a vraků

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, poštovní klient)
  • znalost programu Kevis výhodou
  • znalost programu CityInfo výhodou
  • zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, kvalitní slovní a písemný projev
  • trestní bezúhonnost

Náplň práce:

  • evidence agendy odtahů a vozidel technicky nezpůsobilých k provozu
  • příjem a evidence oznámení o výskytu vozidel technicky nezpůsobilých k provozu (telefon, e-mail)
  • administrativa spojená s odstraňováním vozidel dle §19 zákona č. 13/1997
  • komunikace s občany, MČ, MP HMP, atd.

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 9, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • nadstandardní rozsah volna (5 týdnů dovolené a indispoziční volno)
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • stravenkový paušál
  • benefitní karta
  • stabilitu příspěvkové organizace
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.


Technický pracovník - energetik

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 1951/19, Praha 8 – Libeň

Požadujeme:

  • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou elektro směru
  • trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
  • zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
  • řidičský průkaz sk. B

Náplň práce:

  • plní veškeré funkce energetika organizace
  • zajištění bezpečného a plynulého provozu tepelných zdrojů po technické stránce v objektech SSHMP, včetně dodavatelsko-odběratelských vztahů
  • plnění úkolů technika pro životní prostředí a vodní a kanalizační hospodářství, včetně zpracování příslušných rozborů, výkazů a hlášení
  • zajištění chodu transformačních stanic objektů SSHMP v souladu s platnými předpisy
  • zajištění revizí elektro a plynových zařízení pro objekty SSHMP
  • zajištění komplexní agendy správy odběrných míst elektrické energie, plynu a vody, včetně zřizování nových odběrných míst
  • kontrola a metodické řízení provozu ČOV V Zámcích 56;
  • zajištění pravidelného proškolování obsluh energetických zařízení, ČOV a kotelen;
  • zpracovávání plánů údržby energetických zařízení
  • zajištění provozu a související agendy náhradních zdrojů elektrické energie, včetně profylaktických zkoušek paliv a maziv
  • zajištění a zpracovávání rozborů podle požadavků inspekce životního prostředí, vodohospodářských orgánů a dalších orgánů státní správy

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 9 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • po zkušební době přiznání osobního příplatku
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna
  • příspěvek na stravné a další zaměstnanecké benefity
  • nástup možný ihned
  • vhodné i pro starobní důchodce

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.


Vedoucí oddělení rozpočtu a evidence majetku

Místo pracoviště:

Kundratka 1951/19, Praha 8

Požadujeme:

  •  vysokoškolské vzdělání ekonomického směru
  •  velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, poštovní klient)
  •  trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost
  •  zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita, pečlivost
  •  dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, kvalitní slovní a písemný projev

Výhodou:

  •  znalost Elektronické spisové služby (e-spis)
  •  znalost programu GINIS

Náplň práce:

Oddělení rozpočtu a evidence majetku Odboru ekonomiky (dále jen „OdRM“) zajišťuje zejména tyto činnosti:

  • připravuje návrhy rozpočtu, zdrojů příjmů a zaměření výdajů
  • provádí rozpis ukazatelů rozpočtu schválených ZHMP
  • zajišťuje rozborovou činnost a průběžné analýzy vývoje nákladovosti vůči schválenému rozpočtu
  • vede agendu správy dotací
  • zpracovává rozpočet FKSP
  • vede evidenci majetku, včetně jeho pořízení, vyřazování a dalších změn
  • zpracovává návrhy těch změn zřizovací listiny, které jsou podle svého obsahu návrhy změn vymezení nemovitého majetku svěřeného organizaci do správy
  • vede skladovou evidenci a archivaci skladu vráceného nábytku SSHMP, včetně příjmu a výdeje nábytku skladovaného k dalšímu využití
  • zajišťuje pronájem nebytových i bytových prostor v souladu se zřizovací listinou, včetně obstarávání souvisejících služeb s pronajímanými nebytovými i bytovými prostory

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 10 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna na rok
  • pružná pracovní doba
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
  • školení v rámci pracovní činnosti
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: Rozkovec@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Referent/ka majetkové správy - údržbář protipovodňové ochrany

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Ke Křížkám 2, Praha – Dubeč

Požadujeme:

  • minimálně středoškolské vzdělání – vyučen (nejlépe strojní zaměření)
  • minimálně řidičské oprávnění skupiny B

Výhodou:

  • oprávnění k řízení vysokozdvižného vozíku výhodou
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 5 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách  správě, v platném znění)
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna na rok
  • stabilitu příspěvkové organizace
  • příspěvek na stravné a další zaměstnanecké benefity
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu:  Rozkovec@sshmp.cz  Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Řidič/ka odtahového vozidla

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání
  • řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
  • profesní průkaz
  • digitální karta řidiče
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
  • trestní bezúhonnost
  • vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
  • praxe s odtahovým vozidlem vítána

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 6, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • nástup možný ihned
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů indispozičního volna
  • příspěvek na stravování a další zaměstnanecké benefity
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu:  Rozkovec@sshmp.cz  Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF,  v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.

Právník/Právnička

Správa služeb hlavního města Prahy, příspěvková organizace, zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy spolupracující zejm. s jednotlivými orgány hlavního města, včetně jeho Magistrátu, a dále se složkami integrovaného záchranného systému

hledá do svých řad šikovné kolegy / kolegyně na pozici : Právník/Právnička

Místo výkonu práce:                        Praha

Pravidelné pracoviště:         Praha 8 – Libeň

 Nabízíme:

  • Stabilitu příspěvkové organizace
  • platové zařazení: třída 11 (příloha č. 1 Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění)
  • Zajímavou práci se širokým právním rozsahem v širokém spektru činností organizace v mladém kolektivu
  • Možnost školení v pracovní době
  • Zajímavé finanční ohodnocení dle odpovídající praxe a zkušeností, osobní příplatek, stravenkový paušál, benefity z Fondu kulturních a sociálních potřeb
  • Výkonnostní odměny
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dni indispozičního volna ročně
  • Pružnou pracovní dobu
  • Služební telefon; možnost využití programu poskytování mobilních služeb pro další osoby
  • Možnost rekreace v zařízení organizace a další benefity
  • Možnost stravování v místě pracoviště

Právník v organizaci:

  • zajišťuje komplexně právní agendu organizace, poskytuje v organizaci právní služby a zajišťuje poradenskou právní činnost v rámci předmětu činnosti organizace; zpracovává právní rozbory a stanoviska, sepisuje smlouvy, připomínkuje návrhy smluv pro jiné organizační složky, zajišťuje průvodní dopisy k návrhům smluv a jiných dokumentů či listinám
  • spolupracuje s externími spolupracujícími subjekty; komunikuje s dlužníky, soudy, advokátními kancelářemi, soudními exekutory a dalšími subjekty
  • zpracovává, připomínkuje a navrhuje vnitřní předpisy, zodpovídá za formální stránku vnitřních předpisů a jejich soulad s obecně závaznými předpisy a s ostatními vnitřními předpisy
  • posuzuje obsahové i formální náležitosti smluv uzavíraných organizací, zejm. zda jejich znění je právní v souladu s obecně závaznými předpisy
  • podává a sepisuje stanoviska, vyhotovuje nebo reviduje smlouvy a plní poradní funkci nebo funkci administrátora v rámci agendy zadávání veřejných zakázek včetně zveřejňování dokumentů prostřednictvím elektronických nástrojů podle právních předpisů upravujících zadávání veřejných zakázek (Úřední věstník, Profil zadavatele,…)
  • metodicky zaštiťuje a ve spolupráci s referenty zajišťuje agendu uveřejňování smluv v registru smluv podle zvláštního zákona, příp. sám zajistí zveřejnění smlouvy v registru smluv
  • zastupuje před soudy a správními orgány včetně jednání před nimi

Požadujeme:

  • Ukončené magisterské VŠ vzdělání v oboru právo, příp. v odboru obdobném, např. vzdělání v oblasti administrativy a veřejné správy,
  • praxe v advokátní kanceláři nebo odboru/oddělení orgánu státní správy či samosprávy se zaměřením právní činnosti, příp. praxe v oblasti vymáhání pohledávek nebo oblasti zadávání veřejných zakázek výhodou,
  • dobrá uživatelská znalost práce na PC, uživatelská znalost MS Office (zejm. Outlook, Word, Excel), Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
  • řidičský průkaz sk. B je výhodou
  • dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev; český jazyk na úrovni rodilého mluvčího

 

Životopisy zasílejte na e-mailovou adresu:  Rozkovec@sshmp.cz  Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF, v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.