Referent autoprovozu

 

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • řidičské oprávnění sk. C, řidičské oprávnění sk.E – vítáno
  • znalost MS Office a Windows
  • znalost místopisu hlavního města Prahy
  • spolehlivost a časovou flexibilitu
  • komunikační a organizační dovednosti
  • zkušenosti v oblasti správy majetku, případně správy autoprovozu – výhodou

 

Náplň práce:

  • zajišťování bezpečného a řádného provozu služebních vozidel a jejich provozuschopnosti
  • administrativní agenda autoprovozu aj..

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • nástup možný 1.2.2019

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Právník

Příspěvková organizace hl. m. Prahy zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy hledá kolegu právníka do mladého kolektivu právního odboru. Organizace spolupracuje zejm. s jednotlivými orgány hl. m. Prahy, včetně Magistrátu hl. m. Prahy, a dále se složkami integrovaného záchranného systému.

Nabízíme:

Zajímavou práci se širokým právním rozsahem v širokém spektru činností organizace v mladém kolektivu

Možnost školení

Finanční ohodnocení dle odpovídající praxe a zkušeností, osobní příplatek, odměny v pravidelných termínech, stravenky

Nadstandardní rozsah volna (5 týdnů dovolené a indispoziční volno) a pružnou pracovní dobu

Služební telefon, notebook

Možnost rekreace v zařízení organizace a další benefity

Stabilitu příspěvkové organizace

 

Náplň práce:

Podávání návrhů a další úkony v civilním řízení včetně jednání před soudy

Příprava podání v exekučním a insolvenčním řízení

Sepisování smluv zejm. v oblasti obchodního práva

Příprava a vypracování právních stanovisek a analýz

Podílení se na agendě zadávání veřejných zakázek

Další související agenda, zejm. agenda související s nemovitostmi, agenda v oblasti pracovněprávní, úkoly v oblastech regulovaných předpisy veřejného práva, zejm. zákonem o hl. m. Praze a zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o finanční kontrole a podílení se tvorbě interních předpisů organizace

 

Požadujeme:

Ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru Právo a právní věda

Znalost procesních předpisů

Praxe v oblasti obchodního a procesního práva, v oblasti správy majetku nebo oblasti práva veřejných zakázek výhodou

Uživatelskou znalost MS Office

Řidičský průkaz sk. B je výhodou

Trestní bezúhonnost

Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Údržbář – Mobilní prvky protipovodňové ochrany hl. m. Prahy

 

Zajišťování drobných oprav a údržby majetku, kontrola a údržba materiálu protipovodňové ochrany, aj..

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání (výuční list) – nejlépe strojní zaměření
  • řidičské oprávnění sk. B
  • znalost místopisu hl. m. Prahy
  • časová flexibilita a spolehlivost
  • oprávnění k řízení vysokozdvižného vozíku výhodou

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 5, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1, v platném znění
  • po zkušební době přiznání osobního příplatku
  • 25 dnů řádné dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Technik odd. odtahů a vraků

 

Pracovní náplň:

  • činnost v zastoupení vlastníka pozemní komunikace dle § 19b zák. č. 13/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
  • činnost spojená se zpracováním podkladů dle § 19c odst. 1 citovaného zákona

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
  • trestní bezúhonnost

 

Další informace:

  • region: hlavní město Praha
  • tříměsíční zkušební doba
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 8, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • 25 dnů dovolené, indispoziční volno
  • stravenky
  • nástup možný ihned

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Řidič odtahového vozidla

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání
  • řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
  • profesní průkaz
  • digitální karta řidiče
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
  • trestní bezúhonnost

 

Další informace:

  • vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
  • praxe s odtahovým vozidlem vítána
  • region: hlavní město Praha
  • tříměsíční zkušební lhůta
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 6, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • nástup možný ihned
  • 25 dnů dovolené, indispoziční volno
  • stravenky

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Údržbář – vodoinstalatér

 

VODOINSTALATÉRSKÉ PRÁCE, OBSLUHA PLYNOVÝCH KOTELEN, BĚŽNÁ ÚDRŽBA OBJEKTŮ

 

Požadujeme

  • vyučení v oboru
  • řidičský průkaz sk. B
  • zkušenosti se svářením elektřinou a plynem

Náplň práce

  • vodoinstalatérský práce
  • obsluha plynových koleteln (proškolení zajistíme)
  • běžná údržba objektů

Nabízíme

  • plat dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb, příloha č. 1 v platném znění, platová třída 5
  • pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • po skončení zkušební doby přiznání osobního příplatku
  • 25 dnů řádné dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • možnost školení
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

 

 

Správce informačních a komunikačních technologií.

 

 

Náplň práce:

Správa vnitropodnikového IT prostředí se zaměřením na bezpečnost. Plánování, nasazení a testování systémů pro bezpečnost dat.

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • trestní bezúhonnost
  • základní znalost AJ (min. na úrovni čtení technické dokumentace)
  • pokročilou znalost OS Windows
  • základní znalosti z oblasti networkingu
  • manuální zručnost (manipulace s HW)
  • ochotu učit se novým věcem
  • spolehlivost, pečlivost, dochvilnost

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • prostředí špičkových IT technologií
  • přátelskou atmosféru středně velké organizace
  • nástup možný ihned

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Stavební technik

 

PŘÍPRAVA VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK NA STAVEBNÍ ÚDRŽBU A INVESTIČNÍ AKCE.

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

 

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání stavebního směru
  • základní orientace ve stavebním rozpočtu a v projektové dokumentaci

 

Náplň práce:

  • příprava veřejných zakázek na stavební údržbu a investiční akce
  • dozorování průběhu stavebních prací z pozice zadavatele
  • zajišťování stavební údržby objektů

 

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
  • po zkušební době přiznání osobního příplatku
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • možnost školení
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Referent/ka odboru provozního

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • znalost MS Office a Windows
  • velmi dobré komunikační dovednosti – ústní i písemný projev

 

Pracovní náplň:

  • administrativní činnost spojená s vedením evidence písemností odboru
  • příjem, evidence a distribuce datové schránky
  • odpovědnost za koordinaci programu činnosti odboru
  • spolupráce s ostatními odbory organizace

 

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Provozní elektrikář

Provozní elektrikář

 

Přijmeme zaměstnance na pozici provozního elektrikáře.

  • Vyhláška 50/1978 Sb., minimálně § 6

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

 

Náplň práce:

  • kontrola elektrických zařízení – běžné opravy, výměny
  • pomoc při údržbě travnatých ploch
  • obsluha plynových kotelen v areálu Kundratka – proškolení zajistíme
  • zajištění zimní údržby

 

Požadujeme:

  • způsobilost – Vyhláška 50/1978 Sb., minimálně § 6
  • Řidičský průkaz sk. B

 

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Organizační pracovník - asistentka provozního náměstka ředitele

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

 

Požadujeme:

  • SŠ s maturitní zkouškou / VOŠ
  • znalost MS Office a Windows
  • velmi dobré komunikační dovednosti – ústní i písemný projev
  • samostatnost, spolehlivost, dobré organizační schopnosti

 

Náplň práce:

  • předkládá poštovní agendu k podpisu provoznímu náměstkovi, zodpovídá za její úplnost
  • vede samostatně spisovou agendu provozního náměstka
  • zpracovává zápisy z porad
  • zodpovídá za kvalitní chod sekretariátu provozního náměstka
  • komunikuje s ostatními sekretariáty

 

Nabízíme:

  • smlouvu na dobu určitou
  • plat dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č. 1 v platném znění,  platová třída 9
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • možnost školení
  • pružná pracovní doba
  • zvýhodněné ceny pro zaměstnance při rekreaci v rekreačním zařízení organizace

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru