Referent autoprovozu

Referent autoprovozu

 

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • řidičské oprávnění sk. C, řidičské oprávnění sk.E – vítáno
  • znalost MS Office a Windows
  • znalost místopisu hlavního města Prahy
  • spolehlivost a časovou flexibilitu
  • komunikační a organizační dovednosti
  • zkušenosti v oblasti správy majetku, případně správy autoprovozu – výhodou

Náplň práce:

  • zajišťování bezpečného a řádného provozu služebních vozidel a jejich provozuschopnosti
  • administrativní agenda autoprovozu aj..

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky
  • nástup možný 1.2.2019

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Právník

Příspěvková organizace hl. m. Prahy zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy hledá kolegu právníka do mladého kolektivu právního odboru. Organizace spolupracuje zejm. s jednotlivými orgány hl. m. Prahy, včetně Magistrátu hl. m. Prahy, a dále se složkami integrovaného záchranného systému.

Nabízíme:

Zajímavou práci se širokým právním rozsahem v širokém spektru činností organizace v mladém kolektivu

Možnost školení

Finanční ohodnocení dle odpovídající praxe a zkušeností, osobní příplatek, odměny v pravidelných termínech, stravenky

Nadstandardní rozsah volna (5 týdnů dovolené a indispoziční volno) a pružnou pracovní dobu

Služební telefon, notebook

Možnost rekreace v zařízení organizace a další benefity

Stabilitu příspěvkové organizace

 

Náplň práce:

Podávání návrhů a další úkony v civilním řízení včetně jednání před soudy

Příprava podání v exekučním a insolvenčním řízení

Sepisování smluv zejm. v oblasti obchodního práva

Příprava a vypracování právních stanovisek a analýz

Podílení se na agendě zadávání veřejných zakázek

Další související agenda, zejm. agenda související s nemovitostmi, agenda v oblasti pracovněprávní, úkoly v oblastech regulovaných předpisy veřejného práva, zejm. zákonem o hl. m. Praze a zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o finanční kontrole a podílení se tvorbě interních předpisů organizace

 

Požadujeme:

Ukončené VŠ vzdělání v magisterském studijním programu v oboru Právo a právní věda

Znalost procesních předpisů

Praxe v oblasti obchodního a procesního práva, v oblasti správy majetku nebo oblasti práva veřejných zakázek výhodou

Uživatelskou znalost MS Office

Řidičský průkaz sk. B je výhodou

Trestní bezúhonnost

Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, vynikající slovní a písemný projev

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Vedoucí oddělení rozpočtu a evidence majetku

 

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.

Oddělení rozpočtu a evidence majetku

 

Kvalifikační požadavky:

vysokoškolské vzdělání ekonomického směru  v bakalářském/magisterském studiu, nebo vyšší odborné vzdělání

 

Další předpoklady:

  • pečlivost, samostatnost, flexibilita, analytické myšlení
  • velmi dobrá práce na PC, MS Office( (Excel) na vyšší úrovni
  • znalost EIS GINIS výhodou
  • znalost účetnictví příspěvkových organizací výhodou
  • znalost zákona 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
  • znalost zákona č. 151/1997 Sb., oceňování majetku
  • znalost vyhlášky č. 270/2010 Sb., o inventarizaci majetku a závazků
  • zkušenost s vedením kolektivu, komunikační schopnosti
  • znalost sestavování rozpočtu příspěvkových organizací výhodou
  • doplňková činnost organizace

 

Náplň práce:

  • rozpis, sledování a analýza čerpání rozpočtu;
  • sestavování návrhu rozpočtu;
  • příprava rozboru hospodaření;
  • kalkulace cen;
  • vedení agendy majetku;

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • 25 dnů dovolené
  • 4 dny indispozičního volna
  • stravenky

 

Možnost nástupu: na základě dohody

Vybraní uchazeči budou kontaktováni a pozváni k příjímacímu pohovoru.

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Údržbář – Mobilní prvky protipovodňové ochrany hl. m. Prahy

 

Zajišťování drobných oprav a údržby majetku, kontrola a údržba materiálu protipovodňové ochrany, aj..

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání (výuční list) – nejlépe strojní zaměření
  • řidičské oprávnění sk. B
  • znalost místopisu hl. m. Prahy
  • časová flexibilita a spolehlivost
  • oprávnění k řízení vysokozdvižného vozíku výhodou

 

Další informace:

  • region: hlavní město Praha
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 5, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1, v platném znění
  • 25 dnů řádné dovolené, indispoziční volno
  • stravenky

 

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Technik odd. odtahů a vraků

 

Pracovní náplň:

  • činnost v zastoupení vlastníka pozemní komunikace dle § 19b zák. č. 13/1997 Sb., ve znění pozdějších předpisů,
  • činnost spojená se zpracováním podkladů dle § 19c odst. 1 citovaného zákona

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
  • řidičské oprávnění skupiny B
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
  • trestní bezúhonnost

 

Další informace:

  • region: hlavní město Praha
  • tříměsíční zkušební doba
  • pracovní poměr na dobu určitou
  • platové zařazení: třída 8, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • 25 dnů dovolené, indispoziční volno
  • stravenky
  • nástup možný ihned

 

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Řidič odtahového vozidla

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání
  • řidičské oprávnění skupiny CE (praxe min. 1 rok)
  • profesní průkaz
  • digitální karta řidiče
  • znalost místopisu Prahy
  • časová flexibilita
  • odolnost vůči stresu, spolehlivost, samostatnost
  • trestní bezúhonnost

 

Další informace:

  • vazačské a jeřábnické zkoušky výhodou
  • praxe s odtahovým vozidlem vítána
  • region: hlavní město Praha
  • tříměsíční zkušební lhůta
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 6, dle Nařízení vlády 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • nástup možný ihned
  • 25 dnů dovolené, indispoziční volno
  • stravenky

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Referent/ka oddělení odtahů a vraků

Místo výkonu práce:

Správa služeb hl. města Prahy, Kundratka 19, Praha 8 – Libeň 180 00.

 

Požadujeme:

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • velmi dobrá znalost práce na PC (MS Office, internet,…)em>
  • znalost programu Kevis výhodou
  • znalost programu CityInfo výhodou
  • zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita
  • komunikační dovednosti v mluveném i písemném projevu
  • trestní bezúhonnost

 

Náplň práce:

  • evidence agendy odtahů a vraků
  • přijímá a zpracovává oznámení o výskytu vraků (telefon, e-mail)
  • zpracovává videozáznamy příslušných techniků a zajišťuje jejich archivaci
  • komunikace s občany, MČ, MP HMP, atd.

 

Nabízíme:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 9, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • po skončení zkušební doby osobní příplatek
  • 25 dnů dovolené, indispoziční volno
  • stravenky
  • nástup možný 1. 5. 2019

Životopisy zasílejte na emailovou adresu: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru

Údržbář

Místo výkonu práce::

  • Objekt Korunní 98, Praha 10

Požadujeme::

  • výuční list
  • trestní bezúhonnost
  • zodpovědný přístup, samostatnost, flexibilita

Náplň práce::

  • běžná údržba sociálních zařízení v objektu Korunní 98
  • běžná údržba objektu (zámky, výměna trubic a žárovek, schodové lišty apod.)
  • údržba zeleně v okolí Korunní 98 – udržovací řez živého plotu před objektem
  • zametání chodníku a v zimním období úklid sněhu (ruční i strojový) – včetně vjezdu do dvora
  • odpadové hospodářství
  • obsluha náhradních zdrojů
  • v době dovolených zastupuje i obsluhu plynové kotelny v objektu

Další informace:

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové zařazení: třída 5, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • 25 dnů dovolené, indispoziční volno
  • stravenky
  • nástup možný 1.5.2019

Životopisy zasílejte na email: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru


Referent/ka pro mzdovou agendu personálního odboru

ČINNOSTI SPOJENÉ S PODKLADY PRO VÝPOČET PLATŮ

Pracovní náplň:

  • činnosti spojené s podklady pro výpočet platů zaměstnanců příspěvkové organizace, evidenci a výkaznictvím, odesláním platů a odvodů příslušným institucím
  • koordinace a metodické usměrňování výpočtu výplat na základě docházky v pružné pracovní době, nerovnoměrně rozvržené pracovní době a v nepřetržitém provozu podle zákoníku práce v platném znění, platových a vnitřních předpisů organizace

Požadavky:

  • středoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením / vyšší odborné vzdělání
  • znalost práce na PC : MS Office – Word, Excel, Outlook, práce s helpdeskem
  • samostatnost, plánování a organizování práce, trestní bezúhonnost
  • zkušenosti se zpracováním platů a znalost platné legislativy mzdové účetní
  • orientace ve mzdovém a personálním programu

Nabízíme:

  • plat dle NV č. 341/2017 Sb., příloha č.1 v platném znění
  • 25 dnů dovolené
  • indispoziční volno
  • stravenky
  • pružná pracovní doba

Životopisy zasílejte na email: cihulova@sshmp.cz – vedoucí personálního odboru