Místo výkonu práce:
Správa služeb hlavního města Prahy, Kundratka 1951/19, Praha 8 – Libeň
Náplň práce:
- Evidence agendy Oddělení správy parkovišť.
- Kompletace a analýzy protokolů o odtahu vozidla, zpracování výstupů a jejich evidence.
- Spolupráce s Odborem ekonomickým a Odborem právním.
- Zpracování a vypravení výzev a oznámení majitelům odtažených vozidel.
- Písemná a telefonická komunikace s majiteli odtažených vozidel.
- Kompletace spisového materiálu k jednotlivým nevyzvednutým vozidlům a předání spisu na Odbor právní.
- Kontrola zadaných dat v elektronickém informačním systému Kevis.
- Vedení elektronické spisové služby v systému e-Spis.
- Písemná a telefonická komunikace s úřady státní správy a samosprávy, soudy, notáři, policií, podnikatelskými subjekty apod.
- Komunikace s dispečery odtahových parkovišť, zajištění materiálního vybavení a jeho distribuci na odtahová parkoviště v rámci Prahy, spolupráce na řešení vzniklých problémů.
- Plnění ostatních úkolů a pokynů vedoucího oddělení.
Požadujeme:
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Dobrou uživatelskou znalost práce na počítači (Word, Excel, poštovní klient).
- Časovou flexibilitu.
- Odolnost vůči stresu, nekonfliktnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, schopnost práce v kolektivu i práce samostatné, pracovitost, respekt vůči nadřízeným.
- Trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost.
- Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti jak v ústním, tak v písemném projevu.
- Řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič.
Výhodou:
- Zkušenost s prací v elektronickém informačním systémem Kevis
- Zkušenost s prací v systému e-Spis nebo v jiném druhu elektronické spisové služby.
Nabízíme:
- Pracovní poměr na dobu neurčitou.
- Platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 300/2019 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 9 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
- Po skončení zkušební doby osobní příplatek.
- Při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny.
- 5 týdnů placené dovolené ročně.
- 5 dnů placeného indispozičního volna ročně.
- Zaměstnanecký příspěvek na stravenkový paušál.
- Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.
- Benefitní karta s možností ročního finančního příspěvku zaměstnavatele.
- Poskytování finančních darů z FKSP zaměstnancům při některých životních a pracovních výročích.
- Možnost příspěvku z FKSP na penzijní spoření a penzijní připojištění.
- Stabilitu příspěvkové organizace.
- Nástup možný od 01.08.2025, na vhodného uchazeče/-tku si ale dokážeme i počkat.
V případě zájmu Vám dotazy zodpoví vedoucí Oddělení správy parkovišť Mgr. Tomáš Rubeš na tel. čísle 770158609, nebo e-mailem na Rubes.Tomas@sshmp.cz.
Životopisy zasílejte vedoucímu Oddělení správy parkovišť na e-mailovou adresu: Rubes.Tomas@sshmp.cz a na personální odbor na e-mailovou adresu: Rozkovec.Tomas@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF., v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.