Vyhledat na webu

Místo výkonu práce:

Správa služeb hlavního města Prahy, Kundratka 1951/19, Praha 8 – Libeň

Náplň práce:

  • Evidence agendy Oddělení správy parkovišť.
  • Kompletace a analýzy protokolů o odtahu vozidla, zpracování výstupů a jejich evidence.
  • Spolupráce s Odborem ekonomickým a Odborem právním.
  • Zpracování a vypravení výzev a oznámení majitelům odtažených vozidel.
  • Písemná a telefonická komunikace s majiteli odtažených vozidel.
  • Kompletace spisového materiálu k jednotlivým nevyzvednutým vozidlům a předání spisu na Odbor právní.
  • Kontrola zadaných dat v elektronickém informačním systému Kevis.
  • Vedení elektronické spisové služby v systému e-Spis.
  • Písemná a telefonická komunikace s úřady státní správy a samosprávy, soudy, notáři, policií, podnikatelskými subjekty apod.
  • Komunikace s dispečery odtahových parkovišť, zajištění materiálního vybavení a jeho distribuci na odtahová parkoviště v rámci Prahy, spolupráce na řešení vzniklých problémů.
  • Plnění ostatních úkolů a pokynů vedoucího oddělení.

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Dobrou uživatelskou znalost práce na počítači (Word, Excel, poštovní klient).
  • Časovou flexibilitu.
  • Odolnost vůči stresu, nekonfliktnost, spolehlivost, zodpovědnost, pečlivost, schopnost práce v kolektivu i práce samostatné, pracovitost, respekt vůči nadřízeným.
  • Trestní bezúhonnost, svéprávnost a zdravotní způsobilost.
  • Dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti jak v ústním, tak v písemném projevu.
  • Řidičské oprávnění skupiny B, aktivní řidič.

 Výhodou:

  • Zkušenost s prací v elektronickém informačním systémem Kevis
  • Zkušenost s prací v systému e-Spis nebo v jiném druhu elektronické spisové služby.

Nabízíme:

  • Pracovní poměr na dobu neurčitou.
  • Platové zařazení dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. ve znění NV č. 300/2019 Sb., příloha č. 1 v platném znění, platová třída 9 v tarifu podle předchozí odpracované praxe.
  • Po skončení zkušební doby osobní příplatek.
  • Při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny.
  • 5 týdnů placené dovolené ročně.
  • 5 dnů placeného indispozičního volna ročně.
  • Zaměstnanecký příspěvek na stravenkový paušál.
  • Možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny.
  • Benefitní karta s možností ročního finančního příspěvku zaměstnavatele.
  • Poskytování finančních darů z FKSP zaměstnancům při některých životních a pracovních výročích.
  • Možnost příspěvku z FKSP na penzijní spoření a penzijní připojištění.
  • Stabilitu příspěvkové organizace.
  • Nástup možný od 01.08.2025, na vhodného uchazeče/-tku si ale dokážeme i počkat.

V případě zájmu Vám dotazy zodpoví vedoucí Oddělení správy parkovišť Mgr. Tomáš Rubeš na tel. čísle 770158609, nebo e-mailem na Rubes.Tomas@sshmp.cz.

Životopisy zasílejte vedoucímu Oddělení správy parkovišť na e-mailovou adresu: Rubes.Tomas@sshmp.cz a na personální odbor na e-mailovou adresu: Rozkovec.Tomas@sshmp.cz Veškeré e-mailové přílohy je třeba zaslat převedené do formátu PDF., v jiných formátech by nám Váš e-mail nebyl doručen z důvodu internetové bezpečnosti.