Vyhledat na webu

Místo výkonu práce:

Kundratka 1951/19, Praha 8

Náplň práce (lidské zdroje):

  • komplexní administrativní zajištění personálního odboru
  • telefonický prescoring uchazečů (aktivní/pasivní), organizace náborů
  • komplexní zastřešení on/offboardingu
  • zefektivnění procesů rozvoje a vzdělávání
  • administrace zaměstnaneckých benefitů
  • zajišťování a objednávka vzdělávání zaměstnanců, zdravotních prohlídek a hlídání termínů
  • spolupráce s vedením odboru a společnosti
  • úzká spolupráce s mzdovou účtárnou
  • péče o zaměstnance

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • praxe v personalistice, znalost zákoníku práce a HR procesů výhodou
  • výborná zkušenost s aktivním telefonickou komunikací
  • výborná znalost MS Office (Excel, Word)
  • samostatnost, spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, flexibilita, příjemné vystupování
  • organizační a komunikační schopnosti
  • SŠ vzdělání s maturitou

Co vám můžeme nabídnout

  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • platové podmínky dle Nařízení vlády č. 264/2022 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, příloha č. 1 v platné znění, platová třída 9 v tarifu podle předchozí odpracované praxe
  • po skončení zkušební doby motivační osobní příplatek
  • při dobrém plnění úkolů možnost finanční odměny
  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dnů placeného indispozičního volna ročně
  • stravenkový paušál a další sociální výhody dle kolektivní smlouvy
  • možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
  • stabilitu příspěvkové organizace
  • vhodné i na poloviční úvazek
  • nástup za MD (3 roky)


Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis. (rozkovec.tomas@sshmp.cz)